tiistai 22. helmikuuta 2011

la komenco

Alku. Ensimmäinen postaus on aina typerin.
Ulkoasusta sanon sen verran, että mua ärsyttää toi tollanen harmaa palkki tuolla alhaalla, mutta sille ei kai voi mitään. Muuten oon ihan tyytyväinen. 
Katotaan nyt mitä tästäkin ylipäätään tulee. Mutta tän blogin ei oo edes tarkotus olla kiinnostava. Jos pitäisin blogia pelkästään lukijoiden takia, olisin seiskalla, mulla olis oma järkkäri, blogin tausta olis valkonen ja oikeessa reunassa olis linkki mun fromspringiin.

Oon ollut kipeenä tänään ja eilen. Eilen tein vähän läksyjäkin, pelasin Sims 3:sta, nauroin massablogeille (anteeksi), ihailin kivoja blogeja, söin puuroa ja nukuin. Siivosin mun koneen tiedostoja, koska kovalevyltä loppuu kohta tila. Löysin paljon kamalia valokuvia joiden olemassaolon olin unohtanut... Oli siellä kyllä kivojakin kuvia, ja kaiken lisäks löysin mun Spotifyn asennuksen, joten oon kuunnellut nyt melkeen pelkästään Ellie Gouldingia
Tänään en oikeestaan ole tehnyt muuta kuin datannut. Ja katsottiin pikkuveljen kanssa äsken Mulan, joka oli mun lempparidisney pienenä.
Huomenna mä lähden kouluun, olin terve tai en. 
mulan2
mulan1
"He ovat ällöttäviä."
"Ei, vaan miehiä!"

Mun pitäis mennä harjottelemaan vapsijuttuja (inhottaa) ja kai mun pitäis vähän ruotsia ja hissaakin lukea.
Palaillaan asiaan :---)

Larissa

kakkuuu

5 kommenttia:

  1. Mun mielestä tää ulkoasu on just hyvä (vaikka tuolt alhaalt löytyy toi harmaa palkki, mut se nyt ei pistä silmään :D)
    Tää on tämmöne söpö ja yksinkertanen =)

    VastaaPoista
  2. jeeeeeeeeee taas. tee jassu

    VastaaPoista
  3. Voiei mun blogi kuulostaa lukijoidenhakijalta!!! Mitä mä ny teen? :D

    dancing-on-roses.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii ku toi on ollu vaa joku läppä silleen, en mä nyt oo tarkottanut että kaikki semmoset blogit olis lukijanmetsästysblogeja :-D

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥