perjantai 25. helmikuuta 2011

there are so many ways to lose your attention

25025
25024
25022
25023
25021

Heippa! Hiihtoloma alkoi, ja mä oon siitä kamalan helpottunut. On ihanaa, kun saa vaan olla ihan rauhassa. Vaikka toisaalta meillä tulee olemaan aika paljon teatteriharkkoja nyt tässä lomalla, mutta harkoissa on onneksi melkeen aina kivaa. Mieluummin mä siellä olen kuin koulussa. Tänään kylläkin oli koulussakin onneksi rento päivä, ja sen jälkeen mentiin tyttöjen kanssa jätskille!
Toissayönä näin ihan kauheaa painajaista, jonka takia epäilin hetken, uskaltaisinko mennä kouluun. Joku on joskus väittänyt mulle, että keskiviikko-torstai -välisen yön aikana nähdyt unet saattaa toteutua.  Mutta ainakaan näiltä näkymin se ei ollut enneuni. Musta tuntuu että ylipäätään mä kuljen ihan liikaa varpaillani ja pelkään, että jotain kamalaa tapahtuu.
Huomenna mummo tulee meille, ja mun pitäis siivota. Sofia on luvannut tehdä jotain hyvää ruokaakin :-) Musta on vaan ihan tajuttoman ihanaa, että voin vaan ottaa rennosti.
Melkeen.


Larissa 

4 kommenttia:

  1. Heihouhui apua mikä tuo toikavikassa kuvassa oleva jutsku on :O

    VastaaPoista
  2. jos se ois ollu kangaskassi oisin kuollut sille:( hyvä siis ettei ollut >D

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥