keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

and i don't know for sure where this is going

30033
30032
30034
Nauran tälle kuvalle, koska näytän vähän riivatulta.
30031Kuten näkyy, ylihuomenna on huhtikuu...?
Tänään on 'vapaapäivä', eli toisin sanoen kokeisiinlukupäivä. Tein kyllä ranskasta muistiinpanoja melkeen kaks tuntia, mutta vielä pitäis lukea huomiseen terveystiedonkokeeseen. Ja kai mun pitäis sitä ranskaa vielä enemmänkin lukea. 
Koeviikot on tappavia. En halua ajatella tulevia päiviä, koska tiiän kuinka paljon mun pitäis lukea ja kuinka vähän mä sitten loppujenlopuks luen. Mutta kyllä mä meinaan lukea ihan oikeestikin. 

Mä niin odotan kevättä. Jäätelöstä tulee mieleen kesä. Kesällä söin jäätelöä ihan kamalasti. Ens kesänä voisin syödä vähän vähemmän jäätelöä. Mutta voisin silti ostaa sitä viikonloppuna.

EDIT/ mun silmät kattoo eri suuntiin ilmeisesti tätä nykyä, fine.

Larissa 

8 kommenttia:

  1. oi näytät ihanan pelottavalta tossa vikassa kuvassa (-:

    VastaaPoista
  2. Thanks for commenting on my blog! Nice pics X

    VastaaPoista
  3. Sä oot tosi söpö :3 Kiva blogi muutenkin sulla, tosi selkeet kuvat ja kaikkee :)

    VastaaPoista
  4. Onpa kiva blogi, oot hurjan sulonen! Lueskelin sun kaikki tekstit läpi ku kirjotat niin kivasti, vaikutat aivan ihanalta ihmiseltä :----)

    VastaaPoista
  5. oot hiiiirmu nätti jee nää kuvat on ihanii!!! :-)

    mäkää en jaksais yhtää lukee.. eka kelaan et on viel hyvin aikaa ja voin jakaa koealueen moneen osaan mut sitte karu totuus ku tajuu et koe on seuraavana päivänä ja suunnilleen koko kirja viel lukematta ku oon aina siirtäny seuraavaan päivään.. ja tunnilla kerrotut asiatki aika lahjakkaasti unohtunu.. :-D mut torstaina FREEDOOM!!

    VastaaPoista
  6. erika: Voii kiitos tosi paljon :) !

    ella: kiitti♥ Jooo mä niiiin tiedän ton :---D ! torstaita odotellessa....

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥