tiistai 1. maaliskuuta 2011

But I don't know how to feel.

tuesday

Tiistai. Nukuin pitkään, tein matikanläksyjä (arvostusta), tunsin oloni kipeäksi ja leivoin pullia. Sitten katsottiin BBC:n Pride and Prejudice -sarjaa. Mä en oo koskaan lukenut sitä kirjaa - vielä - ja oon nähnyt ensin sen uudemman leffan, josta tykkään kamalasti. Mutta täytyy sanoa että toi sarjakin on tosi hyvä ja koukuttava. 


Kun kuuntelee tota Stayta ja katselee pari tuntia putkeen rakkauden tuskissa kamppailevaa mr. Darcya, tulee taas se käsittämättömän tuskainen olo. Miks mun elämässä ei ikinä tapahdu mitään? Kaikista tuskaisinta on elää tasapaksua elämää. Elämä vaan rullaa eteenpäin, kohta mä huomaan olevani kolmekymppinen, eikä mun elämässä oo siltikään käynyt mitään. 
Lopetan näihin iloisiin ja toiverikkaisiin tunnelmiin.

Larissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksistasi ♥