tiistai 1. maaliskuuta 2011

elokuvia & kavereita

Mulla oli älyttömän kivat kaks päivää :-) Sunnuntaina olin siis Jyvääskyläässä Siirin luona, ja meillä oli tosi kivaa. Katsottiin päivällä Forrest Gump, ja se on oikeasti yks ihanimmista elokuvista, mitä mä olen ikinä nähnyt! 
siirii1
Ylipäätään itkettävät leffat tekee muhun yleensä aina vaikutuksen. Mä saatan itkeä kyllä tosi helposti... Mutta Forrest Gump pisti oikeesti ajattelemaankin asioita. Ja siinä oli paljon kiinnostavia henkilöhahmoja, ja Tom Hanks oli ihan loistava roolissaan.
siirii4
Nää kuvat on otettu digikameralla, minkä varmaan huomaakin :-D Leffan katsomisen jälkeen me mentiin sellaseen kylpylään Annan kanssa. Anna oli myös meidän kanssa samalla protuleirillä, ollaan siis kaikki tutustuttu toisiimme siellä. Illalla katsottiin Idolsia ja mentiin nukkumaan puoli kymmeneltä, koska herättiin kolmeksi katsomaan Oscar-gaalaa! Oltiin tehty hyvää mangopirtelöä ja ryystettiin sitä samaan aikaan, kun Social Network sai mun mielestä yllättävän monta Oscaria. En oo tosin edes nähnyt sitä... Kuninkaan puheen ja Black Swanin mä haluaisin nähdä, ja Inception on kai myös katsomisen arvoinen.
siirii2siirii3
Maanantaipäivällä mä lähdin kotiin. Vietettiin tyttöjen kanssa leffailta, ja katsottiin Orpokoti ja Haikein terveisin, juoruiltiin ja syötiin paljon. Tai ainakin mä söin paljon :-D Orpokoti oli vähän pelottava (tai vähän enemmänkin), mutta tykkäsin siitä silti. Haikein terveisin oli pettymys, en päässyt siihen oikeen mukaan. Toisaalta saattaa johtua siitäkin, että me ei keskitytty siihen ihan kunnolla.
Mä oon oikeestaan aika onnekas ihminen, kun mulla on monta tosi ihanaa kaveri. Tai siis ystävää.
noniii
Olen mm. väsynyt.

Larissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksistasi ♥