sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

I will turn myself around, don't you try to stop me

12031
12032
12033
12034
Heh anteeksi olen kaunis ja normaali...
Kävelin tänään yhteensä varmaan 8km. Meijän läheinen filmtown onkin muuttanut, joten mun piti kävellä joku kolme kilsaa ylimäärästä koska halusin karkkia (tänään on karkkipäivä :-D). Kaupan edessä vanha mies nauroi mulle ja tervehti: "Hei, pikkutyttö!". Mä en halua olla mikään pikkutyttö.
Illalla meillä oli vieraita. Otettiin vanhat legot esille sen perheen ehkä maailman sulosinta pikkupoikaa varten. Tosin me innostuttii ehkä ite enempi leikkimään niillä. Katottiin Alice in Wonderland ja mä oikeesti tykkään siitä aika paljonkin :---)

Mua surettaa toi Japanin juttu. Tai se saa mut miettimään sitä, kuinka paljon oikeesti maailmassa on ihmisiä joilla on asiat huonosti. Maailmassa kuolee edelleen lapsia nälkään ja mä vaan syön karkkia ja katon liisaihmemaassa. Mun pitäis auttaa jotenkin. Tai mä haluisin auttaa jotenki. Suomessakin on ihmisiä, joilla on asiat huonosti.
Maailma on edelleen suurimmalle osalle ihmisistä aika epäreilu ja paha paikka. Mutta uskon, että jos ihmiset välittäis enemmän toisistaan, tää olis vähän reilumpi paikka elää. Make love not war ja näin.
Jos en isona saa mun elämää alkuun niin meen johonkin afrikkaan hoitamaan pikkulapsia ja testamenttaan mun omaisuuden johonkin syöpäsairaalaan tai johonkin. Tai haluun mun elämässä joka tapauksessa tehdä jotain hyödyllistä. Haluan auttaa.
Musta tulee maailmanparantaja. Kaikki lähtee sitäpaitsi pienistä teoista.

Larissa

Ps. Tän blogin taustasta aiheutuva hitaus repii mun sielua, vaihan ton taustan joskus tai sitten en.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksistasi ♥