tiistai 22. maaliskuuta 2011

it's a long way down when you're alone

Terveisiä peiton alta. Tänään on lämpimin päivä tänä vuonna, ja mä oon kotona enkä jaksa mennä ulos nauttimaan lämmöstä. Aamulla mulla oli niin huono ja paha olla, että jäin kotiin. Inhoan sitä, kun koulusta tulee poissaoloja, mutta tää oli paras ratkaisu. Muistan vielä tosi vahvasti viime keskiviikon kun olin huonovointisena koulussa, se oli ihan kuin olisin ollut aivokuollut. Vaikka semmonen mä kai nykyään olen aika useastikin.
Photobucket
Kuten kuvasta näkyy, olen iloisen ja pirteän näköinen... Ei ehkä uskois, mutta mä kyllä nukuin viime yönä paremmin kuin yleensä.
Photobucket
PhotobucketPäivä on kulunut lukemisien, Hurtsin, paahtoleivän, mansikkamehukeiton ja blogien parissa. Löysin ihan tajuttoman kivoja blogeja! Selailin paljon ruotsalaisia ja englantilaisia ja ranskalaisia ja vielä enemmän suomalaisia blogeja, ja oon ihan inspiroitunut niistä kaikista. Kaikki oli kauniita ja pirteitä ja kaikilla oli ihanat huoneet ja ihania vaatteita. 
Mä aion aloittaa uudenlaisen elämän, mutta en oikeen tiedä, mistä aloittaisin. Oikeestaan mun uusi elämä alkaa noin joka toinen viikko, joten tää ei tosiaan oo eka kerta kun päätän jotain tämmöstä :-D Mutta mulla on kyllä ihan kamalasti asioita, mitä mun pitäisi miettiä ja päättää. En vaan osaa. Iltapäivällä mun on pakko lukea ranskan sanoja ja tehdä läksyt. En halua ajatella sitä nyt, koska mua alkaa nykyään ahdistamaan noi jutut ihan kamalan helposti. Koitan vaan ottaa rennosti.
Luin tossa tosiaan Anne Frankin päiväkirjaa, jonka alotin jo hiihtolomalla. Oon kyllä lukenut sen viis vuotta sitten, mutta ajattelin, että saisin siitä vähän enemmän irti nyt. Ja olin oikeassa;
"Ja nukahdan sitten toivoen tyhmästi, että haluaisin olla toisenlainen kuin olen, tai toisenlainen kuin haluaisin olla, ehkä myös käyttäytyä toisin kuin haluaisin tai käyttäydyn."

Enpä olis voinut paremmin itse sanoa.
Larissa

2 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥