sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

lauantai

266666260313260314260318260317260315

Tänään on ollut ihan kiva ja rento lauantai. Aamulla heräsin harkkoihin, jotka oli kivat, tai ainakin musta tuntu, että sain paljon aikaseksi. Viisi viikkoa ensi-iltaan, tuntuu tosi pitkältä ajalta, mutta toisaalta kalenteria selaillessa huomaa, ettei tässä nyt niin paljoo aikaa enää ookaan.
Kävelin kaupungista kotiin ja kuvailtiin pihalla, kunnes tuli mahtava lumipyry (kevät, missä viivyt?). Laittelen ehkäpä niitä kuvia tännekin myöhemmin, vaikei ne mun osalta nyt niin kauheen hyvin onnistuneetkaan. Iskä oli tehny tosi hyvää ruokaa, ja mulla oli suklaakarkkeja.
 
Katottiin äitin ja Sofian kanssa Järki ja tunteet -leffa (tai oikeesti se on kai minisarja). Tykkäsin tosta paljon. Ollaan ihan addiktoituneita noihin Jane Austen -juttuihin, hiihtolomalla katottiin se vanha BBC:n Ylpeys ja ennakkoluulo -sarja. Tykkään kyllä siitä uudesta leffastakin. Oon aatellut että voisin lainata seuraavaks kirjastosta sen Ylpeys ja ennakkoluulo -kirjan :-D 
Vietettiin myös earth hour kynttilöiden parissa. Musta on kiva osallistua tommosiin tempauksiin. Tulee siinä samalla vähän mietittyä asioita. Maailmassa on kuitenkin vielä niin paljon epäkohtiakin. 

Viime yönä näin unta, missä mä olin mennyt naimisiin. Oltiin mun aviomiehen kanssa jossain virastossa, koska haluttiin muuttaa pois kaupungista. Ei päästy muuttamaan, koska meillä ei ollut tarpeeks pääomaa. Aloin huutaa sille virkailijalle, että "miten sä luulet että tämmönen lestadiolaisvaimo voi päästä mihinkään töihin?". Sen jälkeen se uni kai jotenkin vaihtu, koska oltiin teatteriporukan kanssa viettämässä joulua jotenki tosi kämäsesti.
Näin tällä viikolla myös jossain vaiheessa jotain semmosta unta, missä paettiin mun siskon ja veljen kanssa jossain mielikuvitusmaailmassa jotain tyyppiä. Meidän piti juosta metsien ja peltojen läpi johonkin mökkiin. Muistan, että ne maisemat oli tosi kauniita. Mulla oli tosi hieno kartta, ja jossain vaiheessa huomattiin, että siinä mökin lähellä asui Nalle Puh, tai ainakin siinä kartassa luki niin :---D
Huh, mua väsyttää ihan kamalasti. Ainiin, tänään (tai no nythän ollaan jo sunnuntain puolella) oli vielä mun nimpparitkin. Mun nimi löytyy siis vaan ortodoksisesta kalenterista. Viime vuosina mun nimpparipäivä on aina ollut jotenkin kurja, mutta tänä vuonna ei käynytkään mitään kamalaa. On ollut hyvä päivä.
Toivottavasti koko muukin elämä suuntautuu vaan parempaan suuntaan.

Larissa 

4 kommenttia:

  1. parasta ninpparii. joskus aarnilla mietin jossain yksin et sullon oikeesti tosi ihana nimi. mikä ruumiinosa tos yhes kuvassa esiintyy??stressaa ja ärsyttää ku en tajuu vaik yritän

    VastaaPoista
  2. Kiitos samoin vaan ! Se on mun käsi :-D niinku kämmenen oikea alakulma

    VastaaPoista
  3. kappas, Nalle Puhhan se siellä! normi :---D noi lumipyrytykset eilen oli oikeesti skitsofreeniset. ennen ku lähin linkulle, katoin ikkunast et eiiii, luntaa. sit lähin ulos ja siel paisto aurinko o__o

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥