keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

the only way out is through everything she's running from...

Photobucket

Nää päivitykset on varmasti todella kiinnostavia, tekstii & tosiviehättävä naamakuva :-D mä lupaan itselleni ja maailmalle että mä jonain päivänä otan vielä jotain kivoja kuvia.
Mun piti tulla tänne kertomaan siitä, että eilen illalla tajusin että ulos valoon ja happeen pääsee vain, jos rikkoo oven. Ikkunasta kurkkiminen ja ajoittainen luovuttaminen ei tosiaankaan riitä. Mä oon tällä hetkellä oikeestaan tosi hämmentynyt, enkä mä tiedä mitä mä aion tehdä, mutta mä mietin, ja mä lupaan yrittää.
Mutta ymmärsin eilen oikeestaan vielä tärkeämmän asian. Ymmärsin, että mun ympärillä on oikeesti mitä ihanempia ihmisiä. Mulla on ihan huono omatunto melkeen. Mutta mä tiedän nyt, ketkä ihmiset on niitä, keistä en haluu koskaan luopua. Enkä mä voi muuta sanoa kuin kiitos.

Tällasta syvällistä tällä kertaa.

Larissa
 

2 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥