perjantai 11. maaliskuuta 2011

self-fulfilling prophecy

11034
11036
11032
11033
11031

Tällä hetkellä viikonlopun alkaminen ilostuttaa mua suunnattomasti. Vaikka tiedän, ettei mulla oo tiedossa mitään sen erityisempää ohjelmaa ja että joudun kirjottamaan ruotsin aineen ja tekemään kaikkea muutakin. Mutta onhan se aina kiva kun on kaks päivää vapaata tässä koulupäivien välissä aina. You see, oon oppinut arvostamaan pieniä asioita.
Tänään mua ilostutti myös kuskus. Äiti oli tehnyt sitä ruuaksi. Meillä on ollut sitä ennenkin, mutta tänään mua ilostutti se jotenkin ihan erityisesti. Söin mahan täyteen. Se on niin hyvää. Yks päivä maistoin raejuustoa, koska se on terveellistä. Pienenä en tykännyt siitä. Nyt se olikin ihan hyvää! Ja oon oppinut syömään myös semmosia perusjuustoja leivän päällä joskus, vaikka pienenä inhosin niitäkin. En tosin vieläkään ihan kamalasti tykkää. Nojoo riittää jo ruuasta, tää on taas niin tätä :-D


Larissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksistasi ♥