lauantai 5. maaliskuuta 2011

she fears if she cries that first tear, the tears will not stop raining down

05034444
05031
05038
05035
05036
05032
05033
Anteeksi traumatisoivat läskinaama-kuvat♥
Oltiin tänään päivällä Sofian kanssa shoppailemassa, ja mä löysin elämäni kengät (näkyy kuvassa). Kokokin on 35 eli ne on sukkahousujen kanssa just oikeen kokoset, jee :---) Mä haluan että kevät ja kesä tulee, että pääsen käyttämään kaikkia ihania vaatteita! Otettiin tänään semmosia asukuvia, mutta en tiedä onko ne julkaisukelposia joten tuskin laitan niitä ainakaan vielä tänne :-D Katottiin Sakarin ja Sofian kanssa Harry Potter ja feeniksin kilta taas pitkästä aikaa. Harrypotterit on mun rakkaus, ne kirjat siis. On leffatkin kivoja. Mutta kirjat on jotain niin ihanaa ettei sitä voi ymmärtää.
Kuuntelin aamulla 2000luvunalun teinipoppii ja heräsin hitaasti. Mä oon ollut koko tän viikon maanantaita lukuunottamatta himassa (=datausta ja syömistä). Melkeen koko loman, siis. No onhan meillä ollu harkkojakin ja näin, mutta illat oon ollut kotona. Kelpaa kyllä ihan hyvin tämä. En jaksa mennä kouluun. Mua ärsyttää jo valmiiks.
Mun pää on vähän tyhjä nyt. Johtuu myös flunssasta varmaan.

Larissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksistasi ♥