sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

viikon viimeinen

Tää viikonloppu on ollut melkein turha. Ranskan subjunktiivia, Seitsemää veljestä, synttärikahveja, askelia ja vieläkin tekemätön kesätyöhakemus. Melkein pidän siitä että tää viikonloppu on vihdoin ohi, mutta en pidä kyllä koulunkäynnistäkään ollenkaan. 
Luen ihan kamalasti blogeja nykyään. Nuo blogit joiden lukija olen näyttää todella omituiselta samassa listassa. Mutta mä en kai edes tykkää olla looginen. 

Viimeöisessä unessa olin lentokoneessa. Koko pilvinen ja pimeä taivas oli täynnä lentokoneita, ja meidän kone putosi. Tein äidinkielen aineen väärin ja mut pakotettiin maistamaan pullapitkoa, jonka sisällä oli oksettava mansikka, joka oli oikeasti homeinen aprikoosi. 
Mulla on tällä hetkellä niin huono olo, että vois luulla että söin sen oikeastikin.

Tää blogi muovautuu. Flickr on täynnä, inhoan mun vaatekaapin sisältöä ja vihaan mun hiuksia. Heijastus on uskottavampi kuin ilmestyvät sanat. Mun sisäelimiin sattuu.

Larissa

5 kommenttia:

  1. Aaa kiitoskiitos paljon hei! :--)

    VastaaPoista
  2. Ton sun unen selitys : Lentokoneessa matkustaminen merkitsee taakasta vapautumista... Mut en sitten tiiä ku se kone putos ni onko se niinkään hyvä asia. Ja musta tuntuu että jos sulle yritetään väkisin syöttää unessa jotain mitä et halua, niin sun arkielämässäkin joku yrittää "syöttää" sulle mitä et halua "syödä".

    VastaaPoista
  3. Oh. Toi unen selitys oli tosi jännä :-D jee kiitos paljon nythän mä alan tästä ymmärtääkin.

    VastaaPoista
  4. :--D Oleppa hyvä. Kerro vaa lisää unii jos tulee sellai mitäköhän tää vois tarkottaa ni voin yrittää tulkita :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥