maanantai 18. huhtikuuta 2011

and one day what's lost can be found

Photobucket
Jännittää.
Ylihuomenna mä lähden Roomaan. Oon koko illan pakannut laukkua, kokeillut kesävaatteita (järkytyin siitä kuinka kamalilta ne kaikki näytti mun päällä :<) ja miettinyt mitä voisin unohtaa. Huomenna pääsen kotiin vasta kuuden aikaan, kiitos ylimääräisten orkesteriharjotusten. Ja keskiviikkoaamuna mä joudun heräämään varmaan kolmelta aamulla...
Tänään oli myös palautukset, ja kaikki kokeet oli menneet oikeestaan aika hyvin! Hissassa vähän harmitti kun kusin toisen esseen, mutta 9+ siitä kokeesta kumminkin tuli. Mut jos olisin muistanut paremmin sen Ranskan vallankumouksen, niin olisin saanut kympin. Mutta kai mun täytyy hyväksyä se, etten oo loistava missään. Ranskankokeesta 9-, mikä ilahduttaa suuresti. Matikastakin seiska, jee! 
Jaoin 80 kappaletta meidän näytelmän mainosta ympäri kaupunkia. Oon mä vaan ahkera :-D Mun koko toukokuu tulee olemaan pelkkää hulabaloota, en uskalla vielä ees ajatella... Mulla ei tuu olemaan yhtään vapaa-aikaa - entä sitten kun on koeviikko? 
Ehkäpä nautin nyt sitten tosta matkasta kunnolla. Huomenna on tosin ihan normaali koulupäivä vielä.
Ja toi kuva on sitten kaverin ottama ja Annan synttäreiltä. Kheh.

Larissa 

3 kommenttia:

  1. oi oot nii ihana. kiva ku tajusin et lähet ihan pian........!en kestä ilman sua:D (minkä varmaa tiesitki) pyhpah kesävaatteet näyttää aina kivoille eritoten sun päälläsi!!!

    VastaaPoista
  2. öhh...tunnen itteni HIUKAN laiskaks ton sun 80 flaijerin rinnalla... oot sä vaan ahkera :p

    VastaaPoista
  3. jassu: sää oot ! mäkää en kestä ilman sua mutta onneks nähään sitte keskiviikkona ennenku sä lähet norjaaaan :-D

    sara: no heh, ne meni oikeestaan aika nopeesti :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥