torstai 28. huhtikuuta 2011

ROMA

Kuvitelkaa, että voisitte elää viikon toisessa maailmassa.
01
23
24
10
14
02
03
15
16
04
11
17
18
13
19
05
06
20
21
07
22
08
09
Mä elin.
Tossa kuvia mun unelmien viikosta. Vähän huonolaatusia osa, koska toi kamera ei nyt ole mikään kaikista paras :-D
Mutta toi oli yks niistä ajanjaksoista, mitkä tuun muistamaan ikuisesti. Yks ehdottomasti parhaista matkoista, mitä oon tehnyt. Ehkä jopa paras. Oli ihan mahtavaa. Rakastuin Roomaan, rakastuin Italiaan, siihen kulttuuriin ja ihmisiin.
Tällä hetkellä en pysty kirjottamaan enempää. Mutta kukaan ei voi kuvitellakaan sitä tuskaa, jota tunnen, kun oon taas täällä, vanhassa elämässä.
Mutta muistelen tota viikkoa lämmöllä. Grazie♥

Larissa

4 kommenttia:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. mä mm kuolaan tota jätskii ja maisemia <3

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥