sunnuntai 8. toukokuuta 2011

keep young and beautiful if you want to be loved

08051
08077

Pelle Hermanni -efekti johtuu teatterimaskeista !
08056
08054

Heippa! Mulla on ollut tosi kiireinen viikonloppu. Perjantaina oltiin ihanien tyttöjen kanssa piknikillä, eli kesäkausi on nyt virallisesti munkin osalta alkanut :-) Oon tajunnut vasta tässä hiljattain, kuinka ihaniin ihmisiin oon tutustunut tässä paremmin viimesen vuoden aikana. 
Lauantaina oli ensin kuoroharkat ja sitten esitys, mikä meni vähän huonommin kuin yleensä... Tänään ei olla erityisesti juhlistettu äitienpäivää mitenkään kauheen suuresti, käytiin vaan hakemassa hyvää ruokaa. Tein huomion, että hedelmät on oikeesti ihan yhtä hyviä kuin kaikki karkit ja leivonnaiset ja vastaavat! Ja olihan meillä iltapäivällä esityskin, mikä meni sitten paremmin kuin eilen. Oon tehnyt koulujuttujakin ihan kiitettävästi, kerrankin oon ollut ahkera. Että semmonen äitienpäivä. Mutta mulla on kyllä maailman paras äiti♥
Ens viikko tulee olemaan ihan tuskaisen kiireinen, pelottaa jo vähän valmiiks...
Ei mitään sen syvällisempää tällä kertaa. Ei väsytä.

Larissa 

2 kommenttia:

  1. seuraava askel kesäkauden alkuun on se järveen hyppääminen ; ) mun alko tekee mieli hirveesti jotain hedelmää -- HEI meillähän onkin omenaa ja päärynää (nyt vast tuli mielee :D:D) tulin just lenkilt ni on sillee terve olo : )

    VastaaPoista
  2. hihii jooo♥ hedelmät on parasta ! noonni hyvä saana !

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥