sunnuntai 22. toukokuuta 2011

kesääkesää

Alotin sunnuntaiaamun tekemällä enkun tehtävät ja katselemalla kuvia viime kesiltä.
2009
Kesä 2009. (Miks mä oon näyttänyt tolta...) Olin protulla ja tutustuin mahtaviin ihmisiin, kuuntelin Alexander Rybakia ja tuskailin teinihuolien kanssa vähän liikaakin.

2010
Viime kesänä 2010 olin tosikivoilla leireillä, matkustettiin Bulgariaan ja vietin mukavan mutta aika tasapaksun loman. Kuuntelin We No Speak Americanoa koska se oli mun kesäbiisi.

Jotenkin tosi outoa katsoa noita kaikkia kuvia ja muistaa vanhoja juttuja, kun toisaalta tuntuu että aika on menny ihan hirveen nopeesti ja toisaalta taas mä oon iteki (onneks) muuttunu tosi paljon :-D
Päätän näin joka vuos mutta ens kesästä 2011 tulee ihan paras!

Eipä muuta. Tämmössen superjärjellisen pohdinnan jälkeen voisin mennä jatkamaan kokeisiinlukua...
Muutin muuten tän blogin ulkoasua ja nimen nyt tässä sitte, koska vanha systeemi ei enää tuntunu omalta. Jee.

Larissa

2 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥