sunnuntai 29. toukokuuta 2011

le week-end

29054
Koeviikosta huolimatta mulla on ollut aika tapahtumarikas viikonloppu. Perjantaina katsottiin äitin kanssa Forrest Gump, se on kyllä yksi ihanimmista elokuvista mitä on koskaan tehty!
29051
29052

29053
Eilen meillä oli viimenen Meganin tarinan esitys. Sitä ennen tehtiin kaikille semmoset kehulaput, kaikille piti kirjoittaa jotain positiivista :-) se oli musta kivaa, koska tykkään kertoa ihmisille jos välitän niistä, mutta tuntuis idioottimaiselta marssia jonkun eteen ja sanoa "btw, oot ihana" :D Oli kyllä omituista lukea omasta lapusta jotain asioita, joita ei yhtään tunnista itsestään.
Vähän haikeeta oli myös tietysti kuopata (ainakin hetkellisesti) toi Megan, kun ollaan sitä tehty koko talvi ja kevät. Mutta tietysti on kiva siirtyä kesälaitumille teatterinkin osalta ja hautajaisbileissä oli kivaa:---)
29055
Tänään oon lukenut kokeisiin. Ja me blondattiin mun hiukset.
29056
Anteeksi mun kaunis suihkunraikas natural-look.........
Vois noi olla hirveemmätkin... Oon kultakutri, haha. Onneksi noista ei ihan oranssit tullu. Shokeeraan kaikki huomenna koulussa :-D Mutta nyt voin antaa kesäauringon vaalentaa hiuksia rauhassa. Punasten hiusten värjääminen on niin työlästä! Ja mähän olen luonnostani blondi.

Enää yks viikko koulua, kolme koetta ja sitten kesäloma!
Ja nyt pitäis mennä nukkumaan, että jaksan keskittyä huomenna enkunkokeessa...

Larissa

2 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥