tiistai 24. toukokuuta 2011

miksi ulkona sataa

b2
Tein itelleni tonnikalasalaattia ja luin kokeisiin. Poljin kuntopyörää ja luin kokeisiin. Menin koneelle ja luin kokeisiin (osa aineistosta on vaan netissä). Kohta lähden esitykseen ja luen sielläkin joka välissä kokeisiin. Pitäis kanssa väsätä synttärilahjaa.
Meidän koululla oli tänään ala-asteelaisia. Mulla oli superkiva hengailuaamupäivä koululla, koska menin sinne liian aikasin... Yllättäen siellä en sitte saanukaan luettua kokeisiin.
Oonko mä ainoo joka on kuunnellu pienenä Rölli-satuja? Tai totta kai kaikki on kattonu Pikku Kakkosesta niitä jaksoja, mutta mä henkilökohtasesti tykkäsin aina enemmän niistä kasetti/CD-saduista. Niissä oli monimutkasempi juoni ja ne oli ihan parasta kuunneltavaa pitkillä automatkoilla. Ja ne laulut on ihania.

Joo, ehkä mä vielä joskus kirjotan tänne jostain järkevästä tai saan otettua jotain valokuvia :-D
Nyt on vaan kiirekiirekiire.

Larissa 

3 kommenttia:

  1. Koeviikot on kivoja. Samoja ressejä täälläki.

    ps. Kiva blogi sulla! :)

    http://thisthose.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ET OO AINOO RÖLLIKUUNTELIJA. mä kuuntelin niitä aina ku olin kipee et nukahin!! ja äiti laulaa nykyään vieläki "miksi ulkona sataa"

    VastaaPoista
  3. Eeeva: Joo :/ Kiiitos paljon :-)

    jassu: JEEEEEE!! noi on parhaita hee

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥