sunnuntai 29. toukokuuta 2011

omenavälipala

Nyt seuraa pikavälipalaohje :-D
Mä oon todennut että hedelmät on oikeesti ihan tajuttoman hyviä. Oon syönyt omenoita viime aikoina niin paljon, että se maku alkaa jo vähän kyllästyttämään, joten keksin, miten tosta omenasta saa vähän eri makusen.
Tohon omenavälipalaan tarttee siis omenan (tai montakin, riippuu kuinka paljon haluaa syödä), kanelia ja vähän kaurahiutaleita. Pitää yksinkertasesti pilkkoa omena, laittaa kanelia ja vähän kaurahiutaleita ja sekottaa. Sitten se pistetään mikroon niin pitkäks aikaa että omenanpaloista tulee semmosia pehmeitä :-) ja tietysti tohon vois laittaa jotain juoksevaa rasvaa tai jotain, jos haluu, mutta mä pysyn mieluummin tämmösellä terveyslinjalla.
rruokaa
Toi on muuten oikeesti tosi hyvää, ainakin mun mielestä, vaikei se siltä välttämättä näytäkään ! :-D

Larissa 

6 kommenttia:

  1. Tosta on olemassa semmonen omenapiirakan tapanen "omenaherkku" eli siihen tulee kaurahiutaleita + voita + sokeria + vaniliinisokeria + omenoita = uuniin 40min ja omnom. ♥

    VastaaPoista
  2. toi näyttää superherkulliselta. ihan pakko kokeilla jo heti huomenna:) kiitos viknkistä;)

    VastaaPoista
  3. namnamnam :-) hyvää on myös omena + kaneli + sokeri, mutta ehkä vähemmän terveellistä :-D

    VastaaPoista
  4. Kuisma: Joo, äiti on tehnyt sitä joskus, sekin on ihanaa♥

    stina: hih jee :-) olehyvä, kiva että tästä postauksesta oli jolleki jotain hyötyä :D

    saana: hihi jooo :)♥

    VastaaPoista
  5. kokeilin tätä tänään aamulla ja oli ihan hyvää, lisäsin vielä jogurttia joukkoon (siis mikrossa käymisen jälkeen:D) niin sit se oli vielä enemmän mun makuun ;)

    VastaaPoista
  6. Jee ! siistiä :-D mäkin voisin kokeilla tota jogurttia !

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥