tiistai 17. toukokuuta 2011

we could fly so high

17051
17054
17052
17053

Kesäloma on taas muutamaa päivää lähempänä.
Selailin ihania blogeja. En voi kuin ihailla sitä miten jotkut ihmiset osaa pukeutua ja laittaa itteään... Mä en henkilökohtasesti osaa edes meikata, pukeutumisesta puhumattakaan. Ja pidän blogiakin vaan sen takia että tykkään jauhaa paskaa.
Käveltiin Sofian kanssa kotiin tänään ja ostin puoli kiloa pakastemaissia. Hypin ekaa kertaa tänä keväänä trampoliinilla ja sain mahani kipeeks, koska olin just syönyt taas ihan liikaa. Siinä taas yksi syy miksi ei kannata syödä liikaa... Yritin tehdä ekaa kertaa tässä jaksossa matikanläksyjä (parempi myöhään kuin ei milloinkaan) ja nyt oon väsynyt. Menin eilen puol ysiltä nukkumaan, mutta meinasin silti koulussa nukahdella tunneille. En tajua.
Näin viime yönä painajaista, jossa meidän seuraava esitys meni ihan sika huonosti. Unohin mennä lavalle ja muuta mukavaa. Toivottavasti se ei ollu enneuni, koska torstain näytökseen on tulossa ihan kaikki... Paniikki!
Huomenna on lauluharkat ja ens maanantaina mun pitäisi esittää yllä oleva laulu koulun lauludemoillassa. Harmi vaan että mua hävettää se valmiiksi jo niin paljon että punastun jo pelkästä ajatuksesta. En haluu...
Mussa on sen verran maailmanparantajatyttöä että oon ajatellut että joskus isona teen vielä jotain hienoa. Teen jotain vapaaehtoistyötä tai autan muuten ihmisiä. Mun on pitänyt jo pitkään lahjottaa köyhille lapsille mun vanhoja leluja, mutta en oo koskaan saanut aikaseksi tehdä sitä...
Mutta ehkä kohta. Tällä hetkellä tuntuu että kaikki ajatukset pyörii vaan omien juttujen ympärillä. Olenpa itsekäs.

Larissa

5 kommenttia:

  1. :):) paitsi "olenpa itsekäs". eka omat hommat hoitoon jotta voi muita auttaa!sillee se menee, ei itsekästä oo se!!

    VastaaPoista
  2. so beautiful photos!!
    What camera do you use? Because these photos are so excellent

    VastaaPoista
  3. jassu: jooo niin kai se on !
    Ceady: Thank you :-) i use canon 1000D !

    VastaaPoista
  4. larissa sä teet nytkin jotain hienoa vaan olemalla oma kivaihana itsesi : ) ja kuten jassu sanoi, ensin hoitoon omat asiat, sitten muut : ) ja go for it ! <3

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥