torstai 23. kesäkuuta 2011

einiintärkee

23062

230601

Öh näytänpä kummalliselta tossa kuvassa :-D
Ajattelin vaan tulla ilmottamaan, että oon tällä hetkellä ilonen, koska lähden pian kaverille viettämään mukavaa aikaa parhaitten tyyppien kanssa! Juhannuskin kuluu tyttöjenillan merkeissä, joten mulla on nyt (kerrankin) tiedossa mukavaa tekemistä seuraaville päiville! 
Demissä oli mun ja Sofian suureksi iloksi juttu Harry Potterista, tosin en ehdi sitä lukemaan kuin ehkä vasta lauantaina. Mua harmittaa sikana, kun pääsen katsomaan sen uusimman leffan vasta kaks viikkoa sen jälkeen kun se on ilmestynyt... Nomut, hyvää kannattaa odottaa ja ne kirjathan on se juttu.
Kohta myöhästyn junasta...

Larissa

2 kommenttia:

  1. nätskä :-) <3

    milloin tulee potter? seki pitäis käydä kattoo hmm hmm hmmmm ; )

    VastaaPoista
  2. heh no kiitos :)
    se tulee 13.7, ja mä en oo maisemissa just sillon ! yhyy :-D

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥