perjantai 24. kesäkuuta 2011

happy days

2406224061
Susannan ottamia taidekuvia, toinen musta ja toinen jalopenoista :-D2406323064240662406524067
Suskun taidekuvat osa 2 & hyvä perspektiivi mun kasvonpiirteisiin.
24068

Eilen mentiin Hyvinkäälle kavereitten kanssa ja meillä oli tosi kiva ilta. Tehtiin tortilloja ja katottiin kaks kauhuleffaa, joista toisen, Ottolapsen, mäkin jopa uskalsin kattoo kokonaan lähtemättä toiseen huoneeseen karkuun :-D Se oli aika kaamee mutta silti ihan "kiva", koska siinä oli jännittävä juoni.
Eilen söin (paljon) inkkarisipsejä ja tänään maistoin (söin) hyvää paahtoleipää, mitä meillä on kotona. Elämä hymyilee ja mulla on parhaat kaverit ikinä.

Kohta lähden viettämään keskikesän juhlaa ja tyttöjeniltaa. 
Hyvää juhannusta kaikille, vaikka se onkin vähän yliarvostettu juhla mun mielestä, hehe!

Larissa

8 kommenttia:

  1. Hauskan näkösiä kuvia C:
    Oon aina miettinyt että onko väärin sanoo jalOpeno, kun se on vissiin oikeesti jalApeno :--D

    VastaaPoista
  2. olilli: kiitti :-) joo, mäki järkytyin ku tajusin et se on a:lla, koska sanon aina jalopeno enkä pysty muuttamaan sitä :D !

    YuliaShhabel: thank u !

    VastaaPoista
  3. mä meinasin yks päivä kattoa ton Orpolapsen, mut en sitte kuitenkaa uskaltanu! Ehkä mä joku päivä sit uskallan :D Hyvää juhannusta! :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: se on aika pelottava, mut kuitenkin ihan hyvä ollakseen kauhuleffa joten jos uskallat nii kato ihmeessä :-D ja kiitos :)

    I'm Lacking: kiitti :-D

    VastaaPoista
  5. Oon myös katton Ottolapsen. Se oli just hyvä, ku koko elokuvan ajan piti miettii et mikä tol tytöl on ja sit ku se selvis nii hyhhyh :-)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥