lauantai 25. kesäkuuta 2011

midsommar

Mun juhannus meni iloisissa merkeissä ja sain otettua jopa muutaman oikeesti ihan kivan näkösen valokuvan. Olin ekaa kertaa kattomassa juhannuskokkoa ja se oli aika hieno.
25061
25062
25063
25064
25065

25066
25067
25068
25069
250611
250612
250610
250613
250614
Kivojen ihmisten lisäksi myös sää oli kiva. Illalla tehtiin ruokaa ja katsottiin hauska leffa. Auringon noustessa ennustettiin korteista (jännittäviä asioita selvisi) ekologiset kasvonaamiot naamassa. Nukahdettiin vakavien keskusteluiden ja hallitsemattomien naurukohtausten jälkeen vasta kuudelta, jonka takia aamupalaa syötiin tänään puoli neljältä.
Just tämmöset päivät on niitä, mitkä tekee elämästä elämisen arvoista.
(No olipas syvällisesti sanottu :-D)

Larissa

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia :) juhannusmaisia!

    VastaaPoista
  2. tihihi<3 melkein jo unohdin nää yksinäiset repeilyni vessassa :--------------D ihanaa oli pohtia keskustella ja saada selvää korteista <3<3 ei odoteta seuraavaan jussiin samanlaista iltaa! ; )

    VastaaPoista
  3. Mua harmittaa etten ite ollu kattelemassa kokkoa tänä vuonna:( Tuli nyhvättyy vaa himassa:D

    VastaaPoista
  4. Seini: Kiitos :)

    Saana: Heheheee :---D niinpä, oli ihanaa♥ joo!

    Jasu: No voi! Mäkin kyllä yleensä oon aina nyhjänny himassa kaikki juhannukset... :-D onneksi juhannus tulee aina joka vuos uudestaan :--)

    VastaaPoista
  5. TOI LEFFA ON NIIN HYVÄ :D
    okei se on tosi huono mut aaron johnson on yksinkertaisesti upein mies päällä maan. suunnilleen.

    VastaaPoista
  6. AAA mä niiiin oon samaa mieltä sun kanssas ! :-D juurikin noin ! ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥