maanantai 27. kesäkuuta 2011

paint all your soul with the brand designs

Tiedän, että nää kuvat on vinoja :-D
270622706127063
(Tää on ehdottomasti yks mun lempparimusavideoista, -biiseistä ja -bändeistä. Ja Emma Watson on muuten aina ollu mun lempparijulkkis.)

Oon miettinyt tätä mun blogia ja sen tulevaisuutta, mutta enpä tullut oikeestaan minkäänlaiseen tulokseen. Haluaisin lähteä kehittämään tätä johonkin suuntaan, mutta totuus on, etten mä koskaan oppisi ottamaan persoonallisia ja hienoja kuvia (tosiaan mulla ei edes ole ikiomaa kameraa), kirjoittamaan kiinnostavasti tai muuten olemaan jotenkin tosi ainutlaatuinen bloggaaja kaikkien muiden miljoonien joukosta. Siispä jatkan edelleen kirjoittamista omaksi ilokseni. Huomaan kuitenkin että teitä lukijoitakin on jostain tupsahdellut - en oo varmaan koskaan sanonut tätä, mutta loppujenlopuks lukijoiden olemassaolo tekee mut iloiseksi, joten kiitos! :-)

Mua kiusaa tällä hetkellä kaikki mun elämän virheet ja se fakta, että tälläkin hetkellä voisin olla ihan jossain muualla.
Taitais olla taas aika tarttua kesäsuunnitelmat -listaan.

Larissa

6 kommenttia:

  1. Tää on just jees tällasena, yksi niitä harvoja joita jaksaa seurata! Ehkä se on niin, että mielenkiintoisimpia on ne omaksi iloksi kirjoitetut...

    VastaaPoista
  2. Hih kiitos Sonja ! :-) totta, ehkäpä se onkin niin!

    VastaaPoista
  3. Sun blogi on just niin kiva ja poikkee valtavirrasta ja jee ilahdun aina ku nään et oot postannu! :-D Ja hienoi nää kuvat, toi eka varsinki on oikeesti hämmentävä!!

    VastaaPoista
  4. sun juttuja jaksaa lukea ne on ihania : ) ja kuvat myös että höpsis sinä !

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥