lauantai 4. kesäkuuta 2011

TÄSTÄ KESÄ VOI ALKAA

04063
04064

36 kurssia, maailman nopeiten mennyt lukion ekaluokka ja nyt on kesä!
Oon pitkästä aikaa taas vilpittömästi iloinen, ja tiedän että tästä päivästä ja koko kesästä tulee ihana, olen varma :-) 
Valvomon mikä kesä on ainoo biisi mistä mulle tulee oikeasti kesäfiilis, mutta toi nuori ja kaunis esitettiin meidän kevätjuhlassa tänään, joten mulla tulee siitä mieleen just tää kesäloman alku.


Elämä on niin paljon helpompaa kun on iloinen. 

HYVÄÄ KESÄÄ :---) 04065

Larissa

6 kommenttia:

  1. jee tykkään kaikista kuvista (: ja etenkin tosta viimesestä xd

    VastaaPoista
  2. IHANAA kesää, oot ansainnut sen! :--)

    terveisin
    sain suoritettua 28 kurssia koska olen laiska

    VastaaPoista
  3. ihana asu! shortsit <3 ja hiukset niiiiiin nätisti!
    36 kurssia, hyvä tahti ;) ootas ens vuotta, nimittäin se fiilis kun suoritettavana enää 9 kurssia... se fiilis on IHANA! mukavata kesän alkua!

    VastaaPoista
  4. sofia: haha kiitti joo :-D

    ilonaanniina: ihanaa kesää sulleki, kyllä säkin oot sen ansainnut :---)

    aura hulda maria: kiitos paljon♥ :) jooo, ootan ens vuotta ku tiiän et voi ottaa rennommin sit ! :-D hyvää kesää sulleki !

    VastaaPoista
  5. noi shortsit on tosi kivat! :)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥