maanantai 18. heinäkuuta 2011

jäätelö on hyvää

Oon ollu vähän huono päivittelemään, mutta siihen on syynsä. Kuvat on Kotkasta ja Tampereelta. Leikin muokkausohjelmalla, heh.
09071090720907309076
luokkakuva ps. näytän sammakolta ? :-DDD
09074
09075
Tänään on ollut kummallisten tapausten päivä. 
Ensinnäkin, ostin nättejä kouluvihkoja. Sen jälkeen aloin miettimään koulua ja mulla tuli hetkeks jopa semmonen olo, että olispa mukava palata piakkoin takasin kouluun...äsken kävin kattomassa wilmasta, mitä aineita mulla on ekassa jaksossa. Apua :----D
Toiseksi, ostin tänään oikeat farkut ekaa kertaa moneen vuoteen (okei, täytyy noitakin lahkeita kääntää). Tähän asti kaikki mun farkut on ollu vaan farkkulegginsejä, koska maailmalle tuntuu olevan salaisuus se, että lyhytjalkaiset ihmiset voi olla myös vyötärönseudulta pumpsakoita ja että kaikki lyhyet ei ole laihoja. Tai ehkä mä olenkin ainoa laatuani, tai en vaan osaa etsiä oikeista kaupoista? Joka tapauksessa noi farkut on istuvat muutamista (tai no muutamista ja muutamista...) jätskikiloista huolimatta, mitä tässä viime viikkoina on tullu keräiltyä. Ehkä uskallan sittenkin näyttäytyä syksyllä siellä koulussa. Vaikka näköjään mulla onkin sinne kova ikävä :-D  

Ei, kyllä mä oikeesti tykkään lomailusta satakertaa enemmän.

Larissa

7 kommenttia:

  1. Äh! Vihaan sitä et kaikki vaatteet on suunniteltu sillä "jos oot lyhyt oot myös anorektinen!"-periaatteella. :I nimim. onneksi omistan äidin jolla on ompelukone.

    VastaaPoista
  2. varjola: No nimenomaaaaan! Ärsyttävää. Mutta hyvä että sun äidillä on ompelukone :--) nimim. meilläkin on mutta kukaan ei toistaiseksi osaa käyttää sitä.

    roosa: kiiitti !

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon ! (x ps. ihania kuvia !

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia ! (: ps. et näytä sammakolta ::D

    www.roosaara.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. TANJAU: kiitos itselles :-)

    Saara: heh kiitti :--)

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥