sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

se viikko, jota ei ollut kalentereissa

Takana kiva mutta mitäänsanomaton viikko. Tätä viikkoa ei tosiaan ollut kummassakaan mun kalenterissa. Huomiseta lähtien pitää alkaa käyttää 2011-2012 -kalenteria...
Luin kaksi kirjaa, Jenny Downhamin Ennen kuin kuolen ja Cecilia Ahernin Ihmemaan. Kummatkin oli erilaisia, mitä olisin olettanut, mutta hyviä silti.
Kolmas kuva on kaverin ottama, anteeks kun julkasen sen täällä törkeesti ja kiitos kun otit kuvan :-)
0306130064268101_10150243814229082_850964081_7085543_6821255_n03062
Viime kesänä kuuntelin kovasti sen vuoden euroviisuissa ollutta Milan Stankovicin biisiä.
Tänä vuonna meininki on muuttunut aika radikaalisti. Löysin sen uusimman biisin youtubesta.
Tää ei oikeastaan kerro paljoakaan mun musiikkimausta.

Kertokaa mulle, mistä iloa voi ostaa, maksan mitä vain.

Larissa

3 kommenttia:

  1. kauniita kuvia! :--)

    toi ihmemaa ei oikein iskeny muhun, mulla oli korkeet odotukset ja sit jotenki siitä tuli mun inhokkikirja :D ois vissiin pitäny enkuks lukee!

    VastaaPoista
  2. iloa saaaa syömisestä, rikoksien tekemisestä, uimisesta, jtn tuollasta kaikkea pillujuustoa

    VastaaPoista
  3. aura: Kiitos ! Ja joo, mäkin odotin sen olevan ihan erilainen...loppuratkasu oli myös vaikee hyväksyä :-D niin, sitähän sanotaan että kirjat pitäis aina lukee alkuperäiskielellä !

    anonyymi: ahaa...selvä :-DDD

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥