keskiviikko 31. elokuuta 2011

100

Sadas postaus, jee.
280802
Elämä ivaa mua ja mä oon taas kipee. 
En jaksa tätä enkä mitään. Lukiossa poissaolot on yks pahimmista kirosanoista ja mua ahdistaa kun kaikki kasautuu. Perjantaina meijän olis tarkotus pitää leffailta meillä ja lauantaina on taiteet. Jos oon kipee nii mistää ei tuu mitään.....
Nukuin päivällä ja näin kamalia painajaisia. Ei unien kuulu olla painajaisia.


Think of all the beauty still left around you and be happy.
- Anne Frank

Larissa

EDIT// bloglovin :-D  Seuraa blogiani Bloglovinin

8 kommenttia:

  1. se on niin hassuu ku yläasteel olin aina sillee JES OON KIPEE EI KOULUA, nyt lukios sit makaan koko päivän murehtien sitä että oon ollu niin ja niin monelta äikän tunnilta pois ja ne poissaolot tosiaanki on ihan ku joku kirosana...

    VastaaPoista
  2. Paranemisia!

    P.S. Ihana toi Frankin sitaatti!

    VastaaPoista
  3. Your blog is amazing

    visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. qsnor: joo koitan :)

    unni: joo nimenomaa, mul on ihan sama !

    ella: kiitti joo yritän :)

    Sonja: kiitos ! ja niin mäkin pidän siitä :)

    Rita: thank you !

    VastaaPoista
  5. Joo noi poissaolot, hyi! Kauhee tunne ku kirjautuu wilmaa ja siel välkkyy sinisel "Sinulla on 13 selvittämätöntä poissaoloa" :F

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥