torstai 11. elokuuta 2011

I learned to live half alive

Tuntu ihan superepätodelliselta olla tänään koulussa. Toisaalta siellä oli kaikki ihan samanlaista, ihan kuin tässä ei olis mitään taukoa ollukaan. Lisäks sumplin tossa lukkaria puoltoista tuntia ja tein psykantehtäviä, joten tähän arkeenhan alkaa jo tottua...
Mulla on takana loppujen lopuks aika mukava kesä, vaikka siltä mun 'mitä haluan tehdä tänä kesänä' -listalta jäikin toteuttamatta aika moni juttu. Kuitenkin kesäloma on mun mielestä melkeinpä yliarvostettu. Kyllähän mäkin pystyn vaikka nyt koulun alettuakin toteuttamaan niitä listalla olleita asioita. 
110811108211084110850811711088

Mulle on muuten ihan täys arvoitus, miksi youtube-videon äänenlaatu menee huonommaks kun sen laittaa noin pienemmäks...
Eilen illalla värjättiin äitin kanssa yllättävän onnistuneesti mun hiukset! Onneks huomenna on jo perjantai, koska mulle on tulossa luultavasti tosi mukava viikonloppu :-D
Ja huomenna aamu alkaa ranskalla, johon mulla on yllättävää kyllä kerrankin suht korkeet opiskelumotivaatiot!

Larissa

8 kommenttia:

  1. Kiitos ja samoin ! sulla on älyttömän kivat hiukset !(:

    VastaaPoista
  2. "Toisaalta siellä oli kaikki ihan samanlaista, ihan kuin tässä ei olis mitään taukoa ollukaan."
    Joo olin ihan sillee et mitä oliks tos oikeesti joku loma ja et tossako toi nyt oli... :-D:-D No mut ens kesälomaa odotellessa.. Tosin sit iskee paniikki koska kolmonen..

    VastaaPoista
  3. TANJAU: kiitos :-)

    ella: no äläpä :-D joo.....hyii kolmonen :-(

    VastaaPoista
  4. ihana tää sun blogi ♥ tykästyin ja liityin lukijaks :----)

    VastaaPoista
  5. your hair is the most gorgeous colour ever :)

    xo
    Camilla

    www.intothefoldfashion.com

    VastaaPoista
  6. johanna: hih kiitos paljon :---) ♥

    Camilla: thank you :-) !

    VastaaPoista
  7. kivoja kuvia ja sulla on ihanat hiukset!!!

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥