maanantai 15. elokuuta 2011

now there's no one left to love you

Viime päivinä oon onnistunut saamaan flunssan väsymään ihan totaallisesti, enkä edes tiedä, mistä se johtuu. Lauantaina heräsin aamulla aikaisin ja kävin lenkillä (ekaa kertaa varmaan vuoteen?), iltapäivällä olin kuuntelemassa Suskun ja Sofin keikkaa satamassa ja illalla mentiin Heinille. Eilen en tehny mitään ja tänään meinasin nukahtaa ranskantunnille. En jaksa koulua...15083
Musta ei nykyään saa ku kammottavia kuvia....ainoona asiana oon tyytyväinen mun uuteen hiusväriin, vaikka ekan pesun jälkeen alta paljastuki vielä sitä punasta. Mutta nyt toi muistuttaa tosi paljon mun omaa väriä.
Mun viulu on tullu korjaamolta ja oon soittanu innokkaasti. Soittotaidot on ihan ruosteessa kun en käy tunneilla enää, nyt vasta tajuun että kai mä ihan hyvä soittamaa oon ollu, kun ei vanhat biisit enää mee :-D mutta tykkään mä soittaa ja meen varmaan taas koulun orkesteriin että jeejee.1508215084
koitin epätoivoisesti saada kuvaa tirpasta15085
näytän naispuoliselta dudley dursleyltä :------)

Blaa mä oon nyt vaan ihan kamalan väsyny. 



Larissa

10 kommenttia:

  1. Tule orkesteriin, en halua olla siellä lähestulkoon ainut kakkonen :DD

    VastaaPoista
  2. veera: jooo kyl mä tuun :-D

    Gabrielle: thank you :-) violin is quite a nice instrument after all !

    Gemini Tauberge: thanks :-)

    VastaaPoista
  3. täh ihania kuviahan susta saa! söpönen!
    btw onpas kivat shortsit sulla kyllä! :>

    VastaaPoista
  4. ihana tirppa ihana larissa ! :----)

    VastaaPoista
  5. lovely photos!

    ithinkstupid.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥