lauantai 20. elokuuta 2011

pohdintaa

20081
viikko sitten kun en vielä ollut naimisissa särkylääkkeiden ja nenäliinojen kanssa...mut kivat silmänaluset joo 

Mun tekee kamalasti mieli kirjoittaa, joten tässä nyt tuleeee.
Tänään lääkäri antoi 3 erilaista lääkettä, kertoi että mulla on kummassakin korvassa korvatulehdus (minkä huomasin kyllä itekin, tällä hetkellä en kuule melkeen mitään) ja nyt jännään, pääsenkö maanantaina kouluun. Mua oksettaa jo valmiiks se, kuinka jälkeen oon jäänyt kaikissa aineissa...yäääk.
Mä ajattelin säästää rahaa Marimekko♥Converse -tennareihin, mutta sitten luin Maailman Kuvalehdestä, että Conversen tennarit valmistetaan hikipajoissa. 
Ei siis todellakaan mitkään hippikengät. Mulla tosin on jo kahdet semmoset, joten vahinko on jo tapahtunut, mutta ainakin voin nyt tästä lähtien boikotoida conversea. Kun me oltiin pieniä, äiti ei ostanut meille koskaan vaatteita H&M:stä, koska ne oli jääneet kiinni lapsityövoiman käytöstä. Tosiasiassahan tyyliin kaikissa vaatteissa lukee jotain made in Chinasta made in Bangladeshiin, joten noista lapsityövoimajutuista ei varmaan koskaan voi olla varma. Tosi inhottavaa.

Ajattelin myydä mun vanhoja vaatteita kirpparilla, koska tarviin rahaa Hurtsin keikan lipun maksamiseen (!) ja syyskuiseen Västeråsin matkaan (♥), mutta tänään mulla on ollu tosi paljon semmonen olo, että niitä vanhoja vaatteita vois myös tyyliin lahjottaa johonkin. Vaikka UFF:iin...? Vanhoja leluja mun on pitäny viedä johonki jo vuoden ajan. Ehkä saan jotain joskus aikaseks.

Tän yhden illan oon vielä murehtimatta läksyjä ja elämää. Katon muumeja, luen Harry Potteria ja kirjotan vihdoin yhen kirjeen. Ja koitan parantua. 
Jos mulla huomenna vielä on kuumetta niin suutun.

Larissa 

5 kommenttia:

  1. Hurts & Västerås ♥
    älä stressaa koulusta, pärjäät kyllä ja saat poissaolot selvitettyy, et oo jääny varmastikkaa missää superisti jälkeen ja elämä jatkuu, kaikki okei : )

    VastaaPoista
  2. susku: ♥ jooo toivotaan :-( blah mutta kiitos paljon :-)

    ella: kiitos :-) ♥

    VastaaPoista
  3. mäkin tahdon rahaa 8---) mun vikat palkkarahat meni siihen västeråsiin + sit ku saadaan projektiavustukset takaisin : ))) ihan vaan ajattelin kertoa tämän : D

    parane pian, sairastuminen on kakkaa. vielä kakampaa on se että flunssan jälkeen tulee yskä, joka ei ole kiva juttu : ( <3

    VastaaPoista
  4. Totta, raha olis ihan jees :<
    Kiitos, oon melkeen jo terve♥ niinpä, mulla onki just yskä !!

    PS. ikävä sua, onneks nähää kohta ♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥