perjantai 19. elokuuta 2011

sairaalasta päivää

Oon kolmatta päivää kuumeessa, ja olo ei vois paljoo tätä huonompi olla. Tai no, eilen ja toissapäivänä oli vielä huonompi olo. Oon myös henkisesti rasittunu, koska koulusta on tullu nyt sikana poissaoloja ja joudun viettämään koko viikonlopun läksyjä tehden...
Keskiviikon ja eilisen kattelin vaan koko päivän telkkaa (kuinka uskomattoman huonoja ohjelmia sieltä tuleekaan), tänään siirryin youtuben ihmeelliseen maailmaan.



jaksan nauraa näille aina



Oli hauska huomata et osaan tän jakson replat melkeen ulkoo, katoin sen pienenä niin usein...muumit on parhaita

Juuupajuuu. Nyt jatkan Ballet Shoes-elokuvan katsomista (mikäli nettiyhteys ei taas sanoudu irti....ja Susku, mä en löytäny sitä Oncea :<).

Larissa

4 kommenttia:

  1. remi gaillard on paras, muumit myös ja literal trailer naurattaa always! loistavaa.
    jos päätät repästä ja kattoo ilman tekstityksii ni laita hakuu vaa se watch once online ni tulee heti! ja sä et tarvii mitää tekstityksiä kylläl.

    VastaaPoista
  2. susku: niiiiiiiiinpä :-D ! joo ehkä mä joskus vielä repäsen, ok, mä LUPAAN ! ku etin tota oncea mut sitte sielt tuli jotain sivuja mitä mun kone herjas et on "epäilyttäviä" nii -.-

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥