keskiviikko 10. elokuuta 2011

when you're gone the pieces of my heart are missing you

Eilen käytiin Sofian kanssa aamupäivällä shoppailemassa. 
10082
Ostin hiusväriä, koska äiti lupas ystävällisesti värjätä mun juurikasvun pois. Ostin myös uuden penaalin ja ripsarin. Toi ripsari on jännä ja oikeestaan aika hyvä :-D tuunailin mun kalenteriakin eilen. Se on nyt valmis lukuunottamatta kansia, koska en oo vieläkään keksinyt, mitä tekisin niille.1008110084
Jassu on paras♥
Illalla oltiin kavereitten kanssa ja nyt mulla on sellainen olo että olis just ollut tajuttoman pitkä viikonloppu ja tänään on vihdoin sunnuntai. Huomenna nimittäin alkaa koulu.
Mä en oo vielä valmis !

Ja nyt mun pitäis tehdä psykantehtäviä, että saan sen kurssin...tää on niin epäreilua!

Larissa

Ps. tykkään tästä ja videostakin


When you're gone
The words I need to hear to always get me through
The day and make it ok
I miss you

6 kommenttia:

  1. Ihana video, miten en ollu nähny tota ennen.. Ihana kalenteri myös! Tyksin.

    Huomenna kouluun, tyksin siitäkin. :---)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja sun blogis on muutenki ihana :-) jatka samaan malliin <;♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. toi video saa mut itkemään >:( :''D

    VastaaPoista
  4. sonja: niin se on ihana :) ja kiitos ! hehe toivotaan että kouluvuodesta tulee kiva :D

    Derya: kiiitos paljon :--)

    Susku: mutki.... :<

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥