lauantai 6. elokuuta 2011

you're not alone

060815Hejsan! Viimeset viisi päivää on olleet yksiä mun elämän parhaimpia, taas jälleen kerran parhaitten ihmisten kanssa. 06081060830608506086
Meidän tanskalaiset ja ruotsalaiset kaverit siis tuli tänne meille (tai sii ne jotka pääs :c) ja oltiin yks yö Sysmässä viettämässä "suomalaista mökkielämää" ja muutoin asuttiin keskustassa kotioloissa. Mun tehtävänä oli ruokien laittaminen (sain onneks tietysti apua), ja tuli kyllä opittua muutama käytännön juttu. En oo kauheen taitava keittiössä :-D06082060870608806089
Kaikesta stressistä ja vastuusta huolimatta mulla tuskin on koskaan ollut näin parasta ja ihanaa elokuun alkua. Noi ihmiset on ihan mahtavia ja mun tosi hyviä kavereita, mikä on kurjaa siltä kannalta että ne asuu niin kaukana... Mutta onneksi meinataan taas nähdä piakkoin :-) 060810060812060814060816
:------------D vikana yönä melkein nukahdin ja kangastussi oli ahkerassa käytössä060817060818060819
Mutta loppujen lopuks en (enkä tähänkää mennessä oo...) nukkunu ku ehkä muutaman minuutin pätkissä yöllä ja sitte aamulla yhteensä viitisen minuuttia.  
Mulla on ihan kamala ikävä noita ihmisiä, mutta en osaa nyt pukea mun tunteita sanoiksi ottaen huomioon että viimeks oon nukkunu ke-to välisenä yönä vähän yli kuus tuntia. 


Nää tapahtumat on niitä semmosia jotka tuun muistamaan loppuelämäni, sen mä voin sanoa. 


Larissa

5 kommenttia:

  1. Sulla on tosi mielenkiintosen olonen blogi ainakin mun mielestä, kun tuntuu että en ikinä kiinnostu kenenkää blogeista mut tää heti inspas ja aaw sun elämä tuntuu tosi täydelliselt..! :o hehe oli pakko tulla kertoo:)

    VastaaPoista
  2. ♥ love them. kauhee ikävä, enää ei onneks väsytä (nukuin n 14h : D) onneksk kohta päästää ruotsiii........

    VastaaPoista
  3. Hejsan! (haha love that you wrote hejsan haha!)Look's like you all had some lovely days! Really sad i couldnt be there!
    And i really really love your pictures! they are so full of life and feelings!! haha :D
    KRAM!

    VastaaPoista
  4. Gabrielle: Thank youu :-)

    noora: Oi ohooo apua :-D oon itekki noin suunnilleen tyytyväinen mun elämää tällä hetkellä ! mutta kiiitos paljon !

    susku: hehehehe joo♥ ää♥

    Therese: hejsan ! :-D yeees we did have ! im really sad too about that, but we will meet in September and i cant wait that ♥ an thank you :-) Kram♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥