lauantai 10. syyskuuta 2011

80's

Vihdoin viikonloppu! Eilen oltiin kasariteemasissa bileissä ja oli aika kiva ilta.
10091
oli tosi kiva tossa asussa tulla bussilla kaupunkii :-D
10092
10093
Hanna&Anna♥ (hyiminä...)
Tänään jouduin heräämään kympiks harkkoihin, en oo nukkunu viikkoon kunnolla... Mä en jaksa siivota enkä tehä läksyjä enkä mitään muutakaan vielä tänään. Kohta lähen synttärijuhliin. Toivottavasti siellä on ees kivaa.

I used to believe in forever, but forever is too good to be true. 
- Winnie The Pooh

Larissa  

11 kommenttia:

  1. minun kenkä siinä! ja te nätit siinä!!
    lähetä mulle näitä sitte ku kerkiit=) mieluusti vaikka kaikki..tai jotai

    VastaaPoista
  2. sinun kengät ja en muuten lähetä kaikkia ku niit oli tyylii kolkyt? lähetän parhaat huomen

    VastaaPoista
  3. voii oot ihan superkaunis ja rakastan sun blogii :) jatka samaan malliin ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. The Annachrist: yees :-D

    Derya: Kiiiiitos :-)

    VastaaPoista
  5. great pictures!

    xo Camilla

    Into The Fold

    please help me win a place in Bloggers Wardrobe by liking this picture Thanks!

    VastaaPoista
  6. mä olin henkisesti messis, huomasit varmaan ; ))

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥