keskiviikko 7. syyskuuta 2011

tästä tuliki nyt sitte muotiblogi

Sain jo joku aikaa sitte ilonaanniinalta tämmösen haasteen ja ajattelin tehdä sen nyt vihdoin viimein! 
(Tää violetti kuva on musta aika kammottavan näkönen :-D) 


1. Thank the person who tagged you and link to their blog.
2. Put the Top 10 Award logo on your blog.
3. List your top 10 cosmetics.
4. Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.

En oikeastaan omista paljoakaan meikkejä syystä että en osaa meikata, niin laitoin tähän nyt vain muutaman lempparijutun :-D
07091
1. 16-vuotissynttärilahja kavereilta, Body Shopin hajuvesi joka on ollu ahkerassa käytössä tän vajaan vuoden ja loppuu jo kohta :-(
2. Kummallinen ripsiväri joka osoittautui parhaaks mitä mulla on ollu!
3. Matte mousse jolla peitän (epäonnistuneesti) tummia silmänalusia :----D, poskipuna ja Nivea creme jota ilman mun superhelposti rohtuvat huulet ei olis tämänkään näköset. Luulin muuten et tohon Nivean kantee olis helppo raaputtaa tekstiä mut ei se sitte ihan ollukaan...
4. Hoitoainejuttu joka suojaa auringolta, mutta oon käyttäny sitä nytki koska se on niin hyvää! Ja toi Lushin juttu markkeeraa kaikkia Lushjuttuja koska ne on niin kivoja :-)


Ja nää mä siis nyt tähän hätään ajattelin haastaa.

Susku (khehe)
Jenni (en tiiä kumpaa blogii sä nyt käytät nykyää)
Ella & Mimmi
Maria
Aura
Tuhatkauno
+ ihan kaikki jotka haluaa tehdä :-----)
 
Voin kertoo että mulla oli kauhee kriisi sen suhteen, että ketä mä haastan. Oisin ehkä keksinykin kaikki 10 ihmistä mutta sitten mulla tuli semmoi olo että joidenkin blogien tyyliin ei ehkä sovi tämmönen jeetässäonmunmeikkei -juttu...en oo varma kaikista noistakaan ketä haastoin. Toivon ettei kukaan vedä herneitä nenään tai mitään ja joo eihän tää oo mikään pakollinen edes :-D Eli. Tehkää jos teette ja älkää tehkö jos ette haluu. Mäki aattelin eka etten halua mutta teinpähä sittenkin :-D
Aattelin nyt tähän samaan syssyyn kun kerta tuli tämmönen postaus niin esitellä mun tän päiväset heräteostokset. Kummatkin on hennesistä (ja samanväriset :-D). 
07032

Tota t-paitaa en varmaan tuu käyttämään ainakaan koulussa välttämättä. Mun on nykyään niin vaikee löytää vaatteita. Mulla olis (oikeesti kerranki) rahaa, mutta en vaan löydä mitään. Tosta neuletakista kyllä tykkään paljon. 
(Mua muuten aika ajoin ärsyttää blogger tosi paljon, esim sillon kun löydän kivan blogin mutta en voi liittyä lukijaksi, koska sitä lukijat -juttua ei näy. Tajusin kuitenki vasta vähän aikaa sitten että siellä yläpalkissahan on aina se lue -juttu :-D oon vähän typerä!)

Ja sitten vielä, tänään postissa oli tullu kaverikuva! Nyt saan mun parhaat kaverit seinälle :---) kokonaisuutena toi kuva oli yllättävän onnistunu (mutta mun hiukset on hirveen näköset ja mun naama on rastin muotonen?!). En uskaltanu julkasta sitä täällä koska kaikki ei olis kummiskaan välttämättä tykänny.
Sen sijaan otin kuvan mun kännykästä...
07093


Ystävyys on yksi sielu kahdessa ruumiissa .
- Aristoteles

Larissa 

10 kommenttia:

  1. hei ihanat paitaset ! : ))) ja meil on samaa poskipunaa punaposkikaverini<3

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! :') sait mut hymyilemään <3

    VastaaPoista
  3. mun pää = valkoinen leijuva pallo mustuudessa : DD hehee, toi kuva on kivaaa ::) <3

    VastaaPoista
  4. I love those clothing pieces! They remind me at Nümph's clothes :)

    VastaaPoista
  5. ruby and siel: :-) i like them too !

    mari: kiiitti :)

    VastaaPoista
  6. Nizza Liinat. Ja erittäin mielenkiintoinen blogi.

    VastaaPoista
  7. Jaahas :--D no kiitos vaan jos toi oli positiivisessa mielessä!

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥