perjantai 14. lokakuuta 2011

oho on jo perjantai

Ihana Anna haastoi mut kaksintaisteluun tämmöseen:

1. Open the fourth folder where you store your pics.
2. Open the fourth pic and publish it in your blog.
3. Explain the pic.
4. Challenge four other blogs to do the same.

Rikon tätä kaavaa nyt hiukan. Ensinnäkin mulla on monissa paikoissa kuvia joten täytyi eka valita että kummalta kovalevyltä valitsen sen kuvan. Neljäs kansio olis oikeesti ollut joku random-kansio jossa neljäs kuva olis ollu vuoden 2008 euroviisulevyn kansi (älkää kysykö miksi :---------------------D mulla on koneella vaikka mitä koska täällä on kaikki tiedostot ala-asteelta lähtien). 
Joten valitsin neljännen kuvan neljännestä kansiossa jossa on oikeita valokuvia:
                       teatteri26
Tässä siis minä ja Jenni (myös Susku ja Jassu ja Alina näkyy kuvassa) keväällä 2010 teatterin kulisseissa.

Ainiin ja sitten piti haastaa vielä muita. Haastan vaikkaaaaa Jennin, Suskun, Sofian (hahahhahaaa ps. mä en kyllä tee koskaan sitä sun haastetta koska se oli oikeesti tyhmä :D) ja Saran. Että olkaapa hyvä taas :-D

Oon kuunnellu suomalaista musiikkia tänään ja pitkästä aikaa PMMP:tä.
Ennen lauloin kauniimmin
kunnes vihdoin tajusin
se ei vie sua unista pois
 

Mulla menee lujempaa
kuin kukaan teistä arvaakaan
ja jos sattuu
se kovettaa mua

Ikuinen piilo, ikuinen leikki
kukaan ei huomaa
olen niin hiljaa


Larissa

5 kommenttia:

  1. joo kiitos :----D (ja tiiän että se oli tyhmä enkä oikeestaa olettanukaa et teet sen ;D)

    VastaaPoista
  2. Sonja: niinpä♥

    Jenni: :--D älä vaa

    Sanna: kiitos ♥ : ))

    Sofia: hahahaaa :-D

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥