sunnuntai 9. lokakuuta 2011

synttärit

Mulla on takana yks ihanimmista synttäreistä ikinä, koska mulla on maailman parhaat ystävät :-) en odottanu oikeestaan tältä päivältä (siis eiliseltä jos tarkkoja ollaan, kun nyt kello on jo kolme yöllä) paljoakaan, mutta tästä tulikin semmonen päivä jonka tuun varmaan muistamaan aina !
Aamulla heräsin kello 08.10 ja mun unessa olin saanut facebookiin 17 onnittelua (oikeasti niitä tuli enemmän). Meillä oli harkat kympiltä ja viis yli ykstoista ei tapahtunut muodonmuutosta vaan tehtiin lihaskuntoa alkulämpäksi, mutta ei se haittaa, eihän sitä elämässä kaikkea voi saada.
Harkkojen jälkeen hilluin Saanan ja Saran kanssa vähän aikaa ja ostin benkkua itselleni synttärilahjaksi, haha.0910109104
Sen jälkeen vietettiin Jennin kanssa tovi kirjastossa. Syy selvis vasta sitten kun lähettiin Suskun kanssa kävelemään Hannalle. Meidän oli aikasemmin tarkotus mennä kahville (koska mua ei alunperin jotenki inspiroinut juhliminen), mutta Anna ja Heini oli perunu sen omilta osiltaan. Mulla oli ihan kiva fiilis kuitenkin mutta arvatkaa nousko tunnelma kun saavuttiin Hannalle ja tytöt olikin siellä ja ne oli järjestäny mulle YLLÄTYSJUHLAT 0910209101009103
Sain kivan valokuva-albumin ! : D
Olo oli hymyilevä :-------------------------------------------------------------------------------------)
09105
Vanhuus ei tule yksin, musta tuntuu et mun silmät on kummalliset nykyää kauheen monissa kuvissa = oikeestikin ?091011091060910709108
Jalopenopurkki aiheutti hämminkiä, pitsa oli ihan sairaan hyvää, kakku oli maailman paras ja keksit ihania!09109
Syötiin siis hyvin ja juoruiltiin sekä katottiin yks leffa.
Kotona söin (söin tänää varmaan enemmän ku koko alkuviikkona yhteensä :-DD) taas jätskiä perheen kanssa ja katottiin leffaakin. 
Sain superkivoja lahjoja ja kortteja tänään: 091013
091012
Nallevauvan, kahvia ja superison mukin, kaikkia kivoja Lush-juttuja, ihanan kirjeen, muutaman tosikivan kortin ja kirjepaperia ja auringonkukkia ja kaikkea :---)
Kortti pikkuveljeltä :-D

Jep, oli pakko avautua tänne koska kuten jo taisin sanoa niin tää oli yks parhaimmista päivistä mun elämässä ja oon vaan niin kiitollinen kaikille ja tuntuu etten olis edes ansainnu tätä kaikkea :-D KIITOS ♥

Nyt mun on kai pakko mennä nukkumaan koska kello lähestyy puolta neljää...kivat päivät loppuu aina liian nopeesti ja huomenna on tiedossa liikaa läksyjä, mutta sekään ei haittaa mua nyt !

Larissa

3 kommenttia:

  1. söpö toi sun pikkuveljen kortti :)

    VastaaPoista
  2. ihanaaaaaa, arvasin et jotain on tekeillä ku susku lähetti mulle viestin PITÄKÄÄ LARISSA EROSSA LANUNAUKIOLTA :D:D:D olin ilmeisesti kuitenkin ihan kiitettävästi pokkana ; ) mut vähän kivaa sä todellakin ansaitsit ne <3 hyvää synttäriä viel, vai sanoisinko että hyvää ensimmäistä kokonaista päivää 17-v :--)<3

    t.saana joka ei ilmeisesti ole kirjautunut sisään. fine. :D

    VastaaPoista
  3. laura: hehe niinpä :D

    saana: no joo :----D hihii. Ja kiitos♥

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥