maanantai 21. marraskuuta 2011

ajatuksia

Puolentoista viikon päästä on jo joulukuu. Eli talvi. 
21113
Rakastan joulua, mutta mietin tässä että mihin mä oon oikein käyttäny tän syksyn. En mihinkää. Oon junnannu samoissa jutuissa ja epäonnistunu kaikessa.
Mutta nyt siihen tulee muutos. Elämä on rajallista ja nuoruus vielä rajallisempaa, joten miks en tekis niitä juttuja mitä oikeasti haluan.
21112Mulla on nyt vapaapäivä ja huomenna samoin, ja mun pitäis päntätä ruotsia, enkkua ja ranskaa. Koitin äsken lukea enkkua mutta siitä ei tullu oikeen yhtään mitään...argh, pakko olisi saada jotain aikaseks.
21111
Ps. Tein eilen joululahjalistaa! Siis en omaa (koska en koskaan tiiä mitä toivoisin) vaan että keille annan joululahjoja ja keille lähetän kortteja. Hihii. 

Larissa

6 kommenttia:

  1. ah ihana tunnelmakuva toi eka <3 ja hyvä asenne ! sä elät omaa elämää ja jokaista hetkeä vaan kerran, miksei siis tehdä mitä itse haluaa ? : )) mua innostutaa lahjojen suunnittelu... <3

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi! :) Ekaa kertaa vierailin, mutta varmasti vierailen toistekkin!

    VastaaPoista
  3. kiva lukea sun ajatuksia, tuntuu että tuntee sut hitusen paremmin :-)

    mäkin tykkään hirmuisesti joulusta, mutta pitkästä talvesta en muuten sit välitä... ja älä stressaa koulusta (paremmin sanottu kuin tehty), yritä ottaa pikkasen rennommin, kohta alkaakin jo loma! tsemppiä! <3

    VastaaPoista
  4. saana: kiitos♥ niinpä ! lahjojen suunnittelu on ihanaa :---)

    Tatjana: kiitosta :-)

    Annie: :---) hyvä että tämmösetkin postaukset kiinnostaa :-D :-) Joulu on ihanin, ja talvi alkaaki yleensä otta päähän just aina joulun jälkeen :-D kiitos paljon, tsemppejä sinnekin suuntaan♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! :)

    http://diary--life.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥