sunnuntai 11. joulukuuta 2011

All of the bells ringing out for christmas and I'm not supposed to feel this way

En ole ehtinyt edes ajatella tänne kirjoittamista, koska mulla ei muutenkaan ole aikaa oikeen mihinkään.
11121
(Iloiset terveiset teatterilta, meillä on ens lauantaina ensi-ilta...apua!)
Eilen olin koululla koko päivän, ja sitten kävelin loskassa läpi kaupungin Saanalle, joka oli järjestänyt maailman ihanimmat pikkujoulut. Oli paljon kynttilöitä, pipareita, joululauluja, ruokaa ja ihania ihmisiä.  111231112211124
(Oikeasti en oo noin pitkä, lainasin korkkareita) Taisin unohtaa mun nimikkopiparin sinne, mutta kaikesta huolimatta ilta oli kiva. Ja muutaman keskustelun jälkeen katson kaikkea taas vähän eri kannalta ja toisaalta taas en tiedä yhtään että mitä mun pitäisi tehdä. En selviäisi ilman joitain ihmisiä, mutta ylipäätään en käsitä miten kukaan jaksaa mua, kun en jaksa mäkään.
Tänään heräsin vasta kolmelta, koska nukuin kaikki kertyneet univelat pois. Se oli huono juttu, koska en oo tosiaankaan saanut aikaiseksi puoliakaan siitä, mitä olis pitänyt.  
11125
Mua pelottaa koska joulu lähestyy ja mä en ehdi tehdä mitään, yllätysyllätys.
 
Larissa

7 kommenttia:

  1. oi vitsi rakastan tota hurtsin biisiä:---) ja tajusin vasta nyt et sulla on ihana nimi! :--D

    VastaaPoista
  2. hihheis ihanaa kun tulit ja jaksoit kuunnella mun turhuuksiani <3 minä ainakin sinua jaksan :--)<3 onneksi ehdit taltioida ton piparikuvan ees : )

    VastaaPoista
  3. pipsa: mäkin rakastan sitä ! ja heh, kiitti :-D

    saana: hihi totta kai♥ ja niinpä!

    VastaaPoista
  4. kivoja kuvia, ja ää toi Hurtsin biisi! ♥

    VastaaPoista
  5. Larissaa! I MISS YOU SO MUCH!! COME HERE!!
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista
  6. Aaaaw Jenny I miss you so much too ♥♥♥♥ ! tubsa !

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥