lauantai 31. joulukuuta 2011

hyvästi 2011

Katellessani näitä kuvia kuluneelta vuodelta tajusin, että tän vuoden aikana on oikeestaan tapahtunut enemmän kuin koskaan aikasemmin ja tuntuu, että oon muuttunut ihan kauheesti (ainakin hiusvärit on muuttunu aika paljon tän vuoden aikana, heh). Oon viettänyt aikaa maailman parhaiden ystävien kanssa, tutustunut uusiin ihmisiin ja matkustellut.
3112131122
Tammikuussa oltiin Västeråsissa, muutoin talvella ei tapahtunut oikeen mitään erikoista. Olin kavereitten kanssa ja totuin lukiossa olemiseen.  

3112331124
Pääsiäisenä vietin yhen elämäni parhaista viikoista Roomassa. Muutoin kevät meni nopeasti, Meganin tarinan esitykset ja koulu vei aika paljon aikaa, joten loppukeväästä en enää ehtinyt kauheesti tehdä mitään.
3112531126
Kesäloman alkaminen oli helpotus. Kesäkuussa olin kavereitten kanssa. Heinäkuussa oltiin kaks viikkoa Bulgariassa ja elokuussa ruotsalaiset ja tanskalaiset kaverit tuli tänne, ja oli hirmu kivaa.

3112731128
Tää syksy meni nopeemmin kuin mikään syksy aikasemmin. Syyskuussa mentiin taas Västeråsiin. Lokakuun alussa täytin 17.
31129311210
Tää alkutalvikin on ollut aika kiireistä aikaa teatterin, koulun ja kaiken suhteen.

En tiiä johtuuko tää vaan tänpäiväsistä fiiliksistä vai mistä, mutta oon aika väsynyt tästä vuodesta :-D Ja vakavasti ottaen toivon, että vuoden päästä voisin olla tyytyväisempi menneeseen vuoteen, itteeni ja kaikkeen. Vuodesta 2012 aion tehdä paremman.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA :---) 


Larissa

9 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥