maanantai 9. tammikuuta 2012

tekohengitystä

Olen kyllä elossa, mutta kameraan en oo koskenu ja mun elämässä ei tosiaankaan oo tapahtunut mitään blogiin kirjoittamisen arvosta. En kuitenkaan aio lopettaa tätä  paskablogia, koska uskon että joskus tulee vielä nekin päivät, kun mulla on hirmu siistii ja paljon makeita kuvia (...), ja sillon tykkään hehkuttaa tänne.09011
Että joo, 2012. Käyn vinguttamassa viulua musikaaliharkoissa, kuolen lukioon, olen rikkonut kaikki uudenvuodenlupaukset paitsi karkkilakon, vanhojentanssimekko saapui, joudun sittenkin tanssimaan korkkareilla (mutta onneksi se mekko oli sopiva) ja tänään (tai siis eilen ku kello nyt on mitä on) itkin, koska en osallistu seuraavaan prokkikseen teatterissa ja mulla on siitä niin outo olo. Oon neljä ja puol vuotta käyny aina teatteriharkoissa, joten tuntuu ihan hullulta kun en yhtäkkii meekään sinne. 
Tämmöstä muun muassa. Että sanotaanko nyt niin, et toivon ettei tää koko vuos jatkuis tämmösissä merkeissä.


Jep. Palailen sitten kun on jotain hauskaa kerrottavaa :-D


Larissa

6 kommenttia:

  1. äläs nyt :-( <3 tää blogi on kaikkea muuta kuin p*ska, oikeesti.

    oot ihana persoona, go girl! <3

    VastaaPoista
  2. blogisi ei ole paska >:( tää on yks mun lemppareista kuule!!

    ni!

    VastaaPoista
  3. tässä sulle kommentti niinku lupasin!!

    anteeks hei et nauroin sulle tänää :---D mietin jälkeenpäin et olikoha se vähä ilkeen kuulosta! oikeesti tykkään susta ja sun blogista ihan hirveeeen paljon:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha jeeeeee : D ja hei ei se nyt mitääää :------D ! Kiitos aliisa ja kiitos samoin♥

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥