keskiviikko 22. helmikuuta 2012

'cause you know I love you, but I know it's wrong

22021
Tällä kertaa yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, vaikka normaalisti epäilen tota lausetta. Flunssa sai musta vallan, tuskailin englanninläksyt loppuun, tunnelmoin Hurtsia (toi biisi on niiiin kaunis) ja mun rakas tietokone vetelee viimeisiään.
Mun elämässä tapahtuu koko ajan sellaisia asioita, joita en olis koskaan uskonut tapahtuvan. Ihan vaan esimerkiks vaikkapa se, että mä katon nykyään telkkaa säännöllisesti. 

Larissa

PS. poden edelleen entiedämitäteenhiuksilleni -kriisiä josta puhuin jo aikasemminkin. kohta oon siinä pisteessä että leikkaan siilin ja värjäytän sen pinkiks....no en sentään  

12 kommenttia:

  1. Älähän nyt pahemmin kipeeks tule!
    Ite oon ollut nyt sunnuntaista asti kuumeessa, voihan tän loman näinkin viettää.. >.<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, koitan parantua :-) Voi eii :( Paranemisia sullekin sinne paljon! Toivottavasti saat nautittua kuitenki lomastas :--)

      Poista
  2. voi sua parane pian! varsinkin jos sulla on ens viikolla hiihtoloma nii kivahan se ois olla terveenä :---) ja ah rakastan tota biisiä,lokakuussa ku hurts oli helsingissä ja olin kahtomassa sitä ja kun ne laulo tuon, voi sitä itkun määrää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, joo koitan :-) MÄKIN OLIN SIEL KEIKALLA!! :-D joten jooooo äläpä, tiiän tosiaan mitä tarkotat! Hurts = ♥

      Poista
  3. voi eii :( aina jut ku non loma tulossa niiin meinaa tulla kipeeks! <3

    p.s. toi Hurtsin kappale on rakkautta. tuleeihan se keikka mieleen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä :/
      Nimenomaaaan♥ hitsi se keikka oli kyl mahti!

      Poista
  4. höhh koitahan parantua ennen ristelyä!♥

    VastaaPoista
  5. sun blogi on ihana ♥ jäädään seurailee!

    http://holdyourhats.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. hahaa, miss marple on parhautta kun on flunssassa !

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥