perjantai 10. helmikuuta 2012

perjantai


Mun superelämä on vaihtunu hetkellisesti stressielämäksi ja kulutusjuhlaksi. Koko ajan on hirveesti muistettavaa tai ostettavaa, ja vanhojentanssit on jo viikon päästä, apuaaaaa1002110022
Noi kurkut ei sitte ollu pilaantuneita, vaikka siltä näyttääki :-DDD

Tänään en oo koulun jälkeen tehnyt melkein mitään, paitsi äsken kuuntelin joululauluja (joo, oon hullu) ja aion vielä askarrella.

Aattelin vanhojentanssien jälkeen (eli käytännössä hiihtolomalla) käydä kampaajalla värjäyttämässä mun hiukset. Ongelmana on vaan se, etten tiedä minkä väriset haluisin. Viimesen vuoden aikana mulla on ollut tumman- ja vaaleanruskeat, kirkkaan- ja tummanpunaset, oranssit (:-D) ja vaaleat hiukset. Musta tuntuu, että oon kohta käyny läpi kaikki paitsi mustan :-D Tällä hetkellä mun hiukset on aika lähellä luonnollista väriä.
10024
Nää kuvat nyt ei oo kauheen onnistuneita, ja keskimmäisessä näytän keuhkosairaalta.....

Tämmöstä syvällistä tänään......

Kivaa viikonloppua :---)


Larissa

10 kommenttia:

  1. punaset sopi sulle hullun hyvin joten annan ääneni niille! :--) ääyyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu mielipiteenne on rekisteröity ;) äyyy

      ps. he kuolevat kohta

      Poista
  2. yhdistä kaikki : D punaruskeakultainen uu mama : D olet nätti ♥

    VastaaPoista
  3. Jos ei ikinä mustaa niin Gypsygirl peliin, sinsen mustaa vaan ja vaalea iho näyttää vielä vaaleammalta, Mut koita photoshopiss tai josaai muus kuvankäsittelys sit.

    VastaaPoista
  4. ruskeat jossa vähän punertavaa sanon minä!:D

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥