sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

I'm living like it's Sunday everyday

Heippaa! Tänään on sunnuntai, joten luonnollisesti ei oo tapahtunut mitään. Koitin päästä sängystä ylös ennen puoltapäivää, mutta myöhästyin puolella tunnilla...ja huomenna alkaa arki ja koulu :c plääh.
04035
mitä tapahtuikaaaan kuvalaadulle
Selailin kuvia viime kesältä ja hitsi mä haluisin että olis jo kesä! Kevät on kyllä mun lempparivuodenaika (alkukevät tosin on tyhmä kun on vielä lunta), mutta kesä on ihana kun ei oo koulua ja on lämmintä ja hiii!
04033040310203204034
Eilen ostin hauskan vihon mihin kirjaan mun tavoitteita elämälle, ihan vaan sen takia, että muuten mä niin en tekis mitään.

Larissa

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heh kiitti, ne on mun siskon kylläkin ! :-D :)

      Poista
  2. Ihania koruja! ♥ Ja joo, kesä kelpais jo mullekin...no, muutama kuukausi enää :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne on mun pikkusiskon kylläkin, mutta mäkin tykkään niistä :-) ja jep, onneksi enää muutama kuukausi!

      Poista
  3. muistan tuon kun olimme rannalla ja otitte ton kuvan :D tai luullakseni se on tuo ^^ mut oli mukaisaa ja oltiin silloin kirjoja : ) ps. mä sun koruja rakastan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii mäkin muistan, totta :---) Heh, ne on Sofian, mutta kivoja on kyllä ! :D

      Poista
  4. ihanannäkösiä koruja! teen ryöväriretken >: )

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥