sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

kai ehjin siivin me vielä joskus liidetään

10031
kello käy
1003210039
Saanan huone on maailman ihanin.10035 moi tässä pirteä minä.....syitä miks viihdyn enemmän kameran takana. joskus vaan mietin että miten kukaan voi näyttää tältä
100341003810036
Tämmönen murroskausi elämässä taas, vaikka en tiedä et miks. Oon ihan voimaton itseni, kaiken ja kaikkien suhteen. Onks tää aikuistumista, lauantaiyön väsymystä, elämää vai mitä, kun tuntuu että kaikki vaan on kummallisempaa ja kummallisempaa koko ajan. 

Kuinka hassua muuten, että eipä tarvis melkeen mitään tunteita purkaa sanoiksi, kun joku on joka tapauksessa tehnyt niistä fiiliksistä laulun. Ollaan me ihmiset niin samanlaisia.
Ja toisaalta taas ei mikään oo samanlaista kuin kellään.

(syvällistävaisyvällistä)

Larissa

12 kommenttia:

  1. kuules sinä olet söpö, sitä en kyllä tajua miten joku voi näyttää noin söpöltä♥

    VastaaPoista
  2. niinpä, larissa, miten kukaan voi näyttää tolta! tuollainen söpöys pitäisi lailla kieltää, herranen aika! sun suloisuutes aiheuttaa vielä kolmannen maailmansodan tai jotakin : ) senkin hassu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi anna sinua...♥ kiiitos, muistathan katsoa peiliin kuitenkin myös :--)

      Poista
  3. söpöjä kuvia ja ihana toi pmmp:n salla tahtoo siivet biisi :)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Sä olet söppänä. Mut joo, niin tuttua toi _kaikki_ viimeisestä kahdesta kappaleesta. On ihmiset aika samanlaisia ja samoissa elämäntilanteissa olevia löytyy yllättävistäkin paikoista. Voimattomuus ja ahdistus, check! PMMP ja Salla tahtoo siivet, upeaaaa.
    Voimia. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos sonja :--)
      Totta, totta todellakin. (Ja toi biisi on vaan niin mahtava!)
      Kiitos samoin, voimia kovasti takasin!

      Poista
  5. mä olin eka et "HEI MULLAHAN ON SAMANLAINEN KELLO" mutta kappas keppanaa sehän on mun huoneeni ^^' mut larissa mä sua halaan täältä koneen toiselta puolelta <3 ja kyllä vielä siiville lennetään ja liidetään, eikä aina tarvitse jaksaa :-) mutta voimaa ja iloa mä lähetän ja toivon sinne vielä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh :-D
      Kiiiitos saanasein♥ kyllä! Voimaa ja iloa takaisin♥

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥