perjantai 2. maaliskuuta 2012

on mulla asiat joskus osuneet kohdalleen, se saattoi vahinko olla eikä tapahdu uudelleen

Heissaan! Loma alkaa jo lähestyä loppuaan, vaikken vielä edes kunnolla tajunnut sen alkaneen.
02033
Nyt on wanhojen risteily koettu. Mietin aika pitkään jotain kuvaavaa adjektiivia, mutta en keksinyt oikeen mitään...sekä hyviä ja huonoja hetkiä oli, mutta siis loppujen lopuks oli kyllä ihan kelpo reissu. Nuoria ollaan, sattuu ja tapahtuu, ja kavereitten kanssa oli tosikivaa.
Siiri oli meillä eilen yötä, ja mulle tuli vaan niin hyvä mieli kun sai pitkästä aikaa olla hyvän ystävän kanssa :-) Katsottiin Becoming Jane ja vaihdeltiin kuulumiset ties kuinka pitkältä ajalta.
Tänään oltiin Sofian ja äitin kanssa shoppailemassa Helsingissä. Löysin kivoja juttuja ja oon ihan tyytyväinen.
0203102032
:----) 
Viikonlopuks mulla ei ole melkeen mitään tekemistä, mutta luultavasti keksin kyllä jotain. En ole yhtenäkään yönä nukkunut kunnolla, ja musta tuntuu että tänäkin yönä valvon taas.
Ja nyt on maaliskuu eli kevät eli aika päästä eteenpäin. 

Larissa 

PS. herranjestas oon pitänyt tätä blogia yli vuoden jo! en olis ikinä uskonut että ees jaksan näin pitkään ja että tulis lukijoita ja kaikkee :) kiitooos !

4 kommenttia:

Kiitos ajatuksistasi ♥