sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

ja tiennyt en silloin, en tiedä kai vieläkään, miksi kyyneleitä valuu yhtenään

Heippaa taas. Ajattelin tulla ilmottamaan että oon kyllä elossa edelleen, vaikken oo saanut tänne blogiin mitään viisasta pitkään aikaan. Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut. Kirjotan päiväkirjaa, oon jopa alkanu harrastaa liikuntaa, en oo siivonnut mun huonetta melkeen kuukauteen (...), en tee koulun eteen juuri mitään, oon hakenut kesätöitä ja joskus on ihan kivaakin. Varsinkin nyt kun on huhtikuu eli virallinen kevät!  24031
(Kännykkäkamerakuvat♥)
Jennillä oli 18-vuotissynttärit viikko sitte perjantaina ja meillä oli sivistyneet bailut  :-)
01041
Huom. mun omatekemä Gourmet-annos! 
Toissapäivänä tehtiin spontaani eväsretki ja katottiin Pan's Labyrinth ja sen kunniaks en nukkunut kauheen hyvin seuraavana yönä, heheh, mutta muuten oli kivaa.
0104
Miks näistä youtubejutuista tulee tommosia vaan nykyäään :-((
Mun tämä aamu ja päivä. Koitan saada huomisesta hissankokeesta hyvän numeron, joten taidanpa nytkin mennä jatkamaan lukemista...

Larissa

4 kommenttia:

  1. eväsretki ja herkullinen gourmet-ateria ja larissa<3oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) ♥ sinä oot ! pidetää taas pian uus gourmet-eväsretki!

      Poista
  2. huh onneksi näytän kuvissa vielä suhteellisen sivistyneeltä :DD ja hissan kokeesta sen verran et... oon taas vaihteeks lukenu ihan sikana <3333 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh :-D Joooooo toivotaan nyt et se koe on helppo.....

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥