lauantai 14. huhtikuuta 2012

Mustikkamuffinsit

Mun sisäinen leivontainnostus heräsi taas, mikä tosin on harmillista siltä osin että joudun pakkosyöttämään muita, kun itse oon herkkulakossa :-D 

Mustikkamuffinsit 
(muffinSit vai muffinit? no anyway, mä käytän ässällistä)


2 munaa
1 ½ dl sokeria (laitoin vähemmän kylläkin, kun luin jostain että näissä ohjeissa on usein liikaa sokeria)
1 dl sulatettua voita tai margariinia
1 ½ dl pakastettuja mustikoita (laitoin enemmän :-D)
2 dl vehnäjauhoja
½ tl leivinjauhetta14041
1. Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi.
2. Lisää voisula ja vehnäjauholeivinjauheseos.14042
3. Sekoita mustikat varovasti joukkoon.
14043
4. Annostele taikina paperivuokiin ja paista 200 asteessa 20 minuuttia.
14045
Helppoa, hauskaa ja hyvää :----)

Larissa

17 kommenttia:

  1. oi nam miten hyvännäkösiä! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) kiitti, oon iteki tyytyväinen et noist tuli normaalin näkösiä, yleensä mun leipomat jutut näyttää tosi mystisiltä :D:D

      Poista
  2. noi näyttää sairaan hyviltä<3! ja tää sun blogis vaikuttaa aika kivalta:)

    piecesof-puzzle.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. sulla on ihana blogi ja kivoja juttuja !
    palkinto sulle :)
    http://hellotomorrow-r.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  5. sulla on niiin ihana blogi! (: tyksin. t.saara e

    VastaaPoista
  6. oi näyttääpä hyvälle, ja kiva tää sun blogi!(:

    VastaaPoista

Kiitos ajatuksistasi ♥