perjantai 25. toukokuuta 2012

pojat laulakaa se laulu, joka sai mut aina nauramaan


240552405625051
Hiusten väri on oikeasti enemmän oranssi, kuin mitä kuvissa näyttää. Ite tykkään tästä uudesta tukasta, muiden mielipiteistä en välitäkään. 
Tänään oli kiva päivä, mutta mulla on tyhmin fiilis taas vähään aikaan. Luovutan kohta kadonneen opiskelumotivaation metsästyksessä, vuokraan mun huoneen jollekin kivemmalle ja karkaan jonnekin. Vaikka sitten Italiaan takaisin.
Kaikki on aina tätä samaa vaikka kuinka yritän ja luulen että jokin muuttuu. Tuntuu vaan aina niin pahalta palata takaisin todellisuuteen. 
Tänä vuonna en odota sitä unelmien kesää, mitä oon aikasemmin joka vuos odottanut. En jaksa sitä naiivia ittensä huijaamista. 
Mä oon aina mä ja päivät menee ja kaikki muuttuu ja silti ei mikään, varmaan koskaan.

Larissa

PS. Kirjotin tätä postausta kaks tuntia, hahah... Piti vielä sanoa, että Heli Kajon uus levy on muuten hyvä. Muistan kun toi Barcelona oli yhdessä Helsingin Herran jaksossa viime talvena, ja vaivasin päätäni varmaan kolme päivää ja yritin ettiä että mikä toi biisi on...ja nyt yhtäkkiä löysin sen!!

10 kommenttia:

  1. aaah larppa sama fiilis, en jaksa ees toivoa mitään ihananparasta kesää enää!
    Mut sovitaanko silti , että tehään jotain kivaa ?:--)

    VastaaPoista
  2. ooo mitkä hiukset! oot hurjan nätti. ♥

    VastaaPoista
  3. heei lallallaa lalllallaa lalla lalla laa ♥ t. ana

    VastaaPoista
  4. ei vitsi en oo hetkee käyny tääl ja nyt yllätyin positiivisesti SIKA MONT IHANAA POSTAUSTA♥♥ sä oot♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :---) jee kiitti jassu!! ♥ tuli hyvä mieli!

      Poista

Kiitos ajatuksistasi ♥